Nekad Alexander Ericson | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The Don

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Enkido

Vad heter du på discord? The Don#1111

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar nästan hela tiden, jag är aktiv i servern runt 14:00-23:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Om 2-3 dagar så har jag varit medlem i en månad.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) (Vet inte hur man bifogar en bild) (den här bannen försvann efter jag pratade med limpis) https://gyazo.com/ef4da30cb8deaea2ef3dc14825e7da42

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som Servervakt har jag ett stort ansvar för det som sker på servern. Jag är en viktig del i driften och bidrar till att säkerställa en smidig och säker verksamhet. Min främsta uppgift är att stötta och avlasta det staff team som ansvarar för servern. Samtidigt är det viktigt att jag själv utför mitt jobb på ett professionellt och effektivt sätt.

Det innebär att Jag måste vara påläst om alla regler och policyer som gäller på servern, och jag måste ha en god förståelse för tekniska frågor och problemlösning. Jag måste också ha en god förmåga att kommunicera med användare och hantera eventuella konflikter på ett säkert och effektivt sätt.

Som Servervakt är jag också ansvarig för att övervaka servern och rapportera eventuella problem eller oegentligheter till staff teamet. Jag måste också samarbeta nära med mitt team och ta initiativ för att förbättra driften av servern.

Sammantaget är rollen som Servervakt en viktig och ansvarsfull position som kräver både tekniska kunskaper och förmågor i kommunikation och problemlösning. Men det är också en mycket givande roll som ger möjlighet att bidra till en smidig och säker verksamhet på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Det finns många anledningar till varför jag vill bli en servervakt. Först och främst är jag en person som gillar att ta ansvar och hjälpa till i en team-miljö. Att vara en servervakt innebär att man har ett viktigt ansvar för driften och säkerheten på servern, och det är något som verkligen tilltalar mig.

Jag är också en person som älskar teknik och har en god förståelse för olika system och programvaror. Att ha möjligheten att använda dessa kunskaper för att bidra till en säker och effektiv drift av servern skulle vara mycket givande för mig.

Vidare är jag en god kommunikatör och har en förmåga att hantera konflikter på ett säkert och effektivt sätt. Som servervakt skulle jag ha möjlighet att använda dessa färdigheter för att hjälpa användare och lösa eventuella problem på servern.

Sammantaget tror jag att jag skulle vara en idealisk kandidat för rollen som servervakt. Jag har en passion för teknik och ansvarsfullt ledarskap, samt förmågor i kommunikation och problemlösning, vilket gör mig väl lämpad för denna roll. Jag ser verkligen fram emot möjligheten att bidra till en säker och effektiv drift av servern som en servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att en person använder sin position eller makt för att få personliga fördelar på ett oetiskt eller omoraliskt sätt. På en server kan detta inkludera saker som att använda sin position för att få fördelar i spelet eller att göra förändringar i systemet som inte är i enlighet med regler och policyer.

Missbruk innebär att en person använder sin position eller makt på en skadlig eller omoralisk sätt. På en server kan detta inkludera saker som att använda sitt admin-privilegier för att skada andra användare, eller att göra förändringar i systemet som orsakar problem för andra användare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka