Nekad Alexandarrrr | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexandarrrr

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,056
Reaction score
61
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexandar

Vad är ditt discord namn? Alexandarr

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexandarr och han är 23 år gammal. Han har tidigare bott i Unive men blivit skickad tillbaka till stockholm pågrund av all kriminallitet. Han blev uppväxt i stockholm. Han har haft en tuff uppväxt eftersom han växte upp utan en pappa som lämnade hans mamma när han fick reda på att hon var gravid. Hans mamma var fattig och hade inte råd med tv spel och sånna grejer så han blev vän med två krimminella personer som var 2 år äldre. Dem sa till han att gömma vissa droger för dem så han skulle få en liten belöning. Han lyckades länge och dem såg att han hade talang så dem lät han sälja efter 2 år och det gick super bra. Pengarna slutade gå upp och istället så fortsatte dem tjäna lika mycket pengar på lång tid. Tillslut valde dem att flytta till Unive och där tjänade dem mycket pengar. Men det var också mer risky eftersom det var mer konkurrens och mer poliser. Tillsluta testade Alexandarr droger och han gillade dem. Han började ta de i smyg och tillslut så gjorde han misstag och blev gripen. Vid den här tiden var han 15 år gammal så efter andra gången han blev arresterad blev han skickade till stockholm och då slutade han med allting och började plugga hårt i slutet av nian. Han jobbade upp sig så han fick C i snitt och kunde nu komma in i ett bra gymnasiuim och universitet. Sedan flyttade han tillbaka till Unive med förhoppning av att bli bilförsäljare. Han lyckades och han har nu vänt sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med goda scenarion som är roligt för mig och motparten. Jag kommer jobba hårt och följa alla regler, jag ska skaffa många vänner och försöka att bli en välkänd och omtyckt medlem på denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska göra scenarion som bara du vinner på, man ska göra så andra sidan också har roligt även om dem förlorar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och dem jag tycker är viktigast är powergaming, och sunt förnuft alltså att man ska ha et logiskt tänkande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har kört på Unive men blev blacklistad, innan det körde jag på dåliga servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit helper så kan reglerna riktigt bra och kan alla grunder till Unive och hoppas att sprida glädje och skapa goda scenarion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka