Nekad Alexandarrrr | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexandarrrr

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,056
Reaction score
61
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247991872/

Ditt Hex-ID: 11000014cc12440

Vad är din discord tagg? alexandarr

Vem var det som bannade dig? lludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Screenshot_2023-11-03_180353.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sa att staff teamet var ett skämt efter jag fick indragen helper roll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag chillade och snackade med mina kompisar och då taggade sbstyle mig i chatten och drog min helper, i början brydde jag mig inte så mycket men sen blev jag lite sur eftersom jag tyckte om att vara helper. Så jag frågade varför jag fick indragen helper och han sa att jag rpade för mycket vilket jag förstår nu. Men då blev jag bara så sur så jag skrev att staff teamet var ett skämt som var ett stort misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt och fattar varför ludde bannade mig, men jag vill bara ha en chans till, jag älskar Unive och har så goda minnen från unive, jag älskar allting om unive som deras community, deras custom scripts, och staff teamet. Men allt jag ber om är en chans till för att göra allt rätt igen, jag kommer aldrig skriva nått såntdär igen och hålla mig till reglerna. Om ni nekar mig kommer jag göra en till bannöverklagan efter 24 timmar, om ni bannar dethär kontot gör jag en ny mail och nytt konto, jag kommer alltså aldrig sluta bannöverklaga ända till jag är unbannad för att jag älskar unive så himla mycket.
Jag hoppas att du kan förlåta mig Ludde och jag ber om ursäkt för vad jag gjorde det ska inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad så mycket det här var tredje gången om jag minns rätt och dem andra två innan var bara lall när jag var icke medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte skriva att staff teamet är ett skämt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes jag kommer hålla mig till reglerna och vara så bra medlem jag bara kan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes uppfattat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka