Accepterad Alexandarrrr | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexandarrrr

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,056
Reaction score
61
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexandar

Ditt discordnamn: alexandarr

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff i unive roleplay server eftersom att jag har ganska hög talförmåga och mycket bra tålamod därmed att jag är ofta inne också ofta i forumet och discord servern. Jag har varit staff i andra servrar inklusivt unive därmed att jag kan nästan allting om staff teamet och vet hur man ska agera i olika förhandlingar. Jag kommer att vara ofta inne i discorden, forumet, och i servern därmed att jag kommer att kunna hjälpa så många som möjligt med att se till att dom kan rpa på Sverige bästa rp server unive. Jag har spelat i unive i ett bra tag nu och vet hur man ska agera som staff därför att jag har just varit Helper i unive. Jag vet därmed ganska mycket commands i servern och vet vart allt ligger i t.ex forumet och discord servern. Jag kommer se till att alla följer reglerna i unive och att alla trivs mycket bra i unive därmed att jag kommer hjälpa alla kollegor med att göra så allt är i ordning i forumet, servern, och discord servern. Som sakt har jag en bra talförmåga och vet hur grejer fungerar genom support därmed att jag alltid kollar genom bådas perspektivs innan jag tar ett beslut eftersom att om man kollar på bådas perspektiv då kommer allting gå mycket lättare därmed att det blir enklare för dig och alla i ärandet. Sen efter det kan du börja med nya ärande med folk som sitter och väntar i vänte rummet. Blir jag donation ansvarig kommer jag ta så många samtal som möjligt för att se till att folk donerar till unive för att få servern öppen och running som den ska. Som servervakt ansvarig kommer jag att göra 2-4 intervjuer per dag och många forum ansökningar per dag därmed att kolla på självaste revive kanalen för att se till att andra servervakt inte revivar sig själva utan anledning. Som sakt så har jag bra talförmåga, och bra tålamod därmed är jag respektful och snäll mot alla i servern. Det kommer göra mig till en bra staff i unive därmed att alla kommer att trivas så mycket som möjligt i servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? lite natt rpen och mycket polis, och kriminell rpen. Jag tycker att natt rpen börjar funka bättre men det är fofarande personer som inte följer reglerna mer på natten eftersom att många staffs brukar sova eller så har många skola och kan inte vara uppe så länge. Sen är det jätte mycket brist på socialrp med poliserna eftersom att många spelare i servern brukar kaxa ofta med polisen, slå deras bilar, svära, och slå till dom vilket är sunt förnuft och brist på social rp eftersom att i riktigt liv så går man inte till en polis och bara slår deras bilar eller sparkar en polis man. Men kommer jag in till staff teamet ska jag göra bättre för alla i servern hjälpa alla staff i servern och i forumet med att se till att alt är i ordning.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi måste agera bättre med att ta bättre återgärde och att se till att spelare i servern vet att dom inte kan göra vad dom vill därmed att dom inte ska få vad dom vill också att dom ska lära sig av allt de har gjort med t.ex bans eller indragen krim. Jag och mina kollegor i yrket kommer att se till att alla följer reglerna och lär sig av regel brott de gör därmed att vi kommer ofta vara i servern, forumet, och discord servern och hjälpa så många som möjligt se till att alla följer reglerna och att ingen gör regel brott som t.ex att gå till en polis och bara slå till deras bilar eftersom att det är ganska mycket sunt förnuft.

Med natt rpen så kommer jag vara mer inne när andra staf behöver gå lägga sig för jobbet eller skolan på morgonen. När jag är inne i servern kommer jag att se till att alla vet att vi staff är inne på kvällarna och kollar vad ni alla gör. Allt regel brott spelare gör är bara tråkigt för alla andra i servern och det gör självaste scenariot och rpen mycket sämre därför kommer jag och mina kollegor i staff yrket se till att alla följer reglerna också att allting är som det ska.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt kan variera lite beroende på hur du är men i staff rollen är det mycket viktigt att vissa respekt till alla i servern även om andra är arga och sura, man ska vara lugn i alla situationer inklusivt stressiga situationer. I discord servern ska man bemöta alla med respekt och vara snäll mot alla i servern. Det är också viktigt att man tar ansvar därmed om man vet att man har gjort fel så ska man fixa det problemet och se till att allting fixas så att alla i support t.ex trivs så mycket som det går med dig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ja. Jag har inget jobb men har skola. Varje söndagar kommer jag at planera vad som kommer att behövas i unive servern, discorden, och i forumet därmed få allt gjort. I skolan på mina raster och lunch tider kommer jag att vara lite aktiv i telefonen och se till att allt är lugnt och som det ska i discord servern och vara lite inne i forumet. Jag slutar ganska tidigt i skolan så kommer att kunna vara inne i unive ganska mycket men kommer såklart plugga också till mina prov. hur jag kommer att balansera med pluggandet är att jag kommer hem och går direkt in i unive och fixar allt som ska. Sen innan jag lägger mig eler på morgonen kan jag plugga ca 20-25min innan skolan/innan lägg dags och därmed imorgon så kommer jag att fixa allt jag har planerat hela veckan med det jag ska göra här på unive.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelar på unive sen augusti och gjorde ett forum konto 10-14augusti som då hete alexandarr men kontot blev nerlagt så jag gjorde ett nytt konto här som jag då använder för att göra mina ansökningar och som jag kommer använda för att göra så mycket staff arbete som möjligt i forumet.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag har ganska mycket erfarenheter som staff eftersom att jag har varit staff i unive roleplay förut och jag har varit staff i andra servrar som t.ex Nattstaden, Hamnen roleplay, och lightstaden. Alla dom tre serverna är servrar som är nere nu men förut var jag staff i dom och därför har jag ganska mycket erfarenheter genom staff yrket därmed kommer jag att göra det så bra som möjligt för oss alla i servern och för alla kollegor som kommer att vara i discord servern.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ja. Kriminell Ansvarig eftersom att jag inte har så mycket intresse i det och är inte den bästa med kriminell rollen. Samma sak med jobb eftersom att jag inte är så intresserad i det heller men är ganska intresserad i de andra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka