Nekad Alexandarr | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexandarr

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247991872/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cc12440

Vad är din discord tagg? alexandarr

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-11-03 180353.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var respectlöss och skit oprofosionel mot staff teamet och andra i servern med att skriva bull shit skit över allt och leka ball "cool". Jag skrev massa skit och kallade för staff teamet för "ett skämt" som är då staff diss. Jag vet själv att det finns personer som gör värre grejer osv men det var fofarande oprofesionelt av mig att skriva allt jag gjorde och det var omoget av mig att skriva allt det jag gjorde och jag förstor själv vad jag gjorde och har tänkt på allt och jag ber om ursäkt eftersom att jag gick ur kontroll. Mest pgd av att jag har språk störning osv men jag borde fofarande kunna kontrollera det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja. Jag skrev massa skit om staff teamet och om unive när unive är bästa servern man kan köra i fivem som alla säger "unive är livet". Men jag blev bannad pgd av att jag skrev massa skit om unive och staff teamet som t.ex "staff teamet är ett skämt", "staff teamet är fullt av p12'or", osv. Jag vet ju själv allt jag gjorde jag förstor vad jag har gjort och jag förstor att mina actions var helt otillåtet och helt omoget och oproffesionelt av mig att göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte ens nära en felaktig ban. Många brukar säga "ahhhh det är 50/50" men in reality är det allas fel och vissa fall kan det vara felaktig. Men det jag gjorde var inte felaktig utan 100% mitt fel med det jag skrev och all skit jag skrev hela tiden i ca 20min. Jag kunde ha fått hjälp av någon i unive han frågade om jag ville få hjälp med kontrollera mig själv och att bli unbannad men som dum som jag är så sa jag nej och skrev "skit i" "bryr mig inte". När jag kunde ha fått hjälp som kunde ha hjälpt mig istället för att vara hoss bup som gör bara skit tester och säger massa bullshit skit. Bannen jag fick var för att läta mig och för att jag var disrespectful mot staff teamet och andra också kunde jag ha fått hjälp men jag valde att ignonera det och skriva "bryr mig inte" och "skit i" så jag vet att det var 100% mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. innan var det ganska länge sen så jag kommer inte ihåg till 100% men jag vet att jag har blivit bannad för sunt förnuft och cop bait om jag chancar rätt nu. Min nyaste ban här är ju då min perm ban som jag fick när jag borde ha sakt ja till hjälpen jag kunde ha fått av någon skit snäll och nice i unive men jag valde nej som var mitt största misstag. Jag har lärt mig av mina 2 tidiagre bans med att inte bryta mot reglerna och att vara mig själv i spelet som i riktig liv menar att tänka logisk och att vara så profesionel som möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag kunde ha bara tagit indragen och sakt tack för allt tack till alla i staff teamet osv. Jag tänkte ändå på att lämna teamet men jag vet inte vad som kom in i mig när jag skrev allt bullshit jag gjorde. Om jag inte får en extra chans att ändra på mig och vissa mitt indre där jag är snäll och skit respectful så skulle jag vara tacksam.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att ta all hjälp jag kan få, att vara profesionel, att vara snäll och respectful.

Har du läst våra regler? Yes

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Har själv varit staff förut och kan allt och vet att om man bara frågar så blir man auto nekad. Jag tänker inte vara som andra och spamma sönder i pm.

Ludde om jag blir accepterad kan jag få 2 chancer om att gissa vart i sverige du bor och får jag rätt kan jag få alla polis roller jag hade osv tbx (inte server booster de lugnt) ;)
Är du dum i huvudet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka