Nekad Alexahlin04 | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustiga Jonas

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
10
Användarnamn: Alexahlin04

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094170324/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Alex (som nickname) eller alexahlin04 som vanligt steam namn

Vad är din discord tagg? alex00 #2157

Vem var det som bannade dig? Anti cheat troligen!

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection Failed, Connection rejected by server: (stop emoji) Det var inte alla på servern som fick en (klacksko emoji) i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (badkdräkt emoji) [Anvnamn: alex ] - multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var ett misstag av Anti Cheat som ej bör ha hänt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var flera restarts på servern och när jag skulle joina tbx så gick det ej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då jag varken har VPN, mod/cheat eller något i den stilen. Det bör ej ha hänt om det är vad som har hänt liksom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var OOC, och ja har tagit lärdom av den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej då det var felaktigt så finns det liksom inget jag kunnat göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Finns inget att lära sig då det är fel i systemet, vill även lägga till att jag kan bevisa genom screen share på mappar att jag ej har någon extern fil till FiveM!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka