Nekad Alex_Smash | Medlem ansökning [Bubbelkaka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex_Smash

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199006275473/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Alex_Smash#9926

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jörgen Krans och Jörgen kommer ifrån Göteborg. Jörgen växte upp vid kusten med 2 stycken farsor, vilket innebär att han är adopterad. Men detta hindrade aldrig Jörgen från att se hans pappor som hans riktiga föräldrar. Jörgens ena far Joel arbetade på mekonomen i göteborg och var riktigt duktig på allt som handlade om bilar. Jörgens andra far Miguel var polis och var en väldigt rättvis och schysst individ. Jörgen levde livet som ung, han och hans föräldrar levde inte centralt men inte ute på landet heller. Det levde i ett ganska fint grannområde som hette Nyvik. Jörgens familj hade det generellt sett väldigt bra, de levde i en ganska stor villa och hade tillräckligt med pengar för att leva lyckliga. Men allting förändrades när Jörgen fyllde 15 år, familjen hade precis varit på bio och sett den nya Batman filmen. På Vägen ut från biosalongen efter att ha sett filmen så var det dags att bege sig hemåt, Jörgens ena far Miguel föreslog att de kunde ta gränden vid sidan

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag får ofta höra att jag är en riktigt social, trevlig grabb OOC. Jag får även ofta höra att jag är relativt kreativ som person - vilket säkert kommer ha en bra påverkan här på Unive då jag kommer kunna bidra med bra samt roliga scenarion för alla. Jag har även en väldigt bra förståelse för regler och varför de finns, jag vet samt vad de betyder och när de bryts. Har mycket tidigare erfarenheter och har kört rp generellt sedan flera år tillbaka. Jag har varit med om flera scenarion, samt flera problem. Som spelare & staff. Vilket ledde till vem jag är idag. Jag har framförallt lärt mig av misstag så de inte kan förekomma igen. Vilket göra mig till ett bra val som spelare då jag har en väldigt bra förståelse för regler, rp överhuvudtaget.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern har genomgått en massiv utveckling sedan mitten av 2020, jag kom tillbaka och bevittnade för någon vecka sedan. Därefter har jag helt enkelt fastnat för eran server. Ni har lyckats organisera yrken, och förbättra generella funktioner. Spelarbasen har även utvecklats enormt och jag märker en hel del seriösa rpare. Känner därmed att servern ska blir mitt "main" igen, och vill lägga ner all energi jag kan här.

Hur hittade du Unive? Genom en serverlistan för ett par månader sedan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Har alltid haft ett stort intresse för spel, men rp har alltid varit det som tilltalar mig mest. Älskar att man kan faktiskt sätta sig i en karaktär. Samt att man kan prata med andra och skapa stunder & scenarion som liknar det riktiga livet men från andras perspektiv. Mitt mål med rp är att skapa en karaktär som folk finner intressant, spelar för att det är kul och för mitt egna intresse.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Go roleplay, schyssta scenarion, en intressant karaktär som kan bidra med positivitet samt utveckling inom scenarion. Mitt mål är helt enkelt att ha kul, sprida glädje genom framgångsrika scenarion, en framgångsrik karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det har jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka