Nekad Alex_M | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex_M

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114416832/

Ditt Hex-ID: 110000144caf2c0

Vad är din discord tagg? Alex_M#2295

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 15 dagar och 24 timar och 50 minuter.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? C_logg.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för jag logga ut från Unive i ett scenario det va dumt att göra så man det va en vän som sa till mig är det lugnet att göra så så gjorde jag det och blev bannad dräkt och blev ärrig på min vän och bråka med han för han ljug för mig jag pratar inte med han längre för blev indragen med alla roller och jag vet att ni staff och Kan vara att ni kommer inte tro på mig man jag lovar jag är ledsen att man vän gjorde så me mig för jag kommer köpa om allt igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som har hänt att jag blev bannad för jag hade krig San och min vän vill inte flora scenariot så sa han till mig lämna det händer inget man jag vet inte varför jag säger min vän ens för det är inte min vän längre för han gjorde så mot mig och lätt mig bli bannad så nu skriver jag banövergång så ni fattar det som har hänt hoppas att ni förstör mig på bra sätt så jag vet att det va fel det jag gjorde man ibland kan man få chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va mitt fel och min väns fel för jag lyssna på han det svårt och färglära det som har hänt exakt och min vän börja skratta på mig när jag blev bannad för han ljug för mig man det går inte och göra nåt för jag hoppa support och sa det som har hänt man ingen vill tro mig det säger till mig gör en ban överlaga så kan du få chans alltid när man är ny i staden så är det svårt och lära säg allt samma dag man jag börja läsa alla era regler och lära mig dom hoppas ni förstår mig att jag är ny spelare det är svårt och säg alltid man det va roligt och spela på Unive det är den bästa serven jag har spelat på i hela mitt liv så jag vill första och spela på för det är roligt när man träffar nya vänner och träffa många snälla staff och jobba i serven och hitta jobb och vara krim det är rolit alltid kommer inte göra om felet för det jobbet att bli bannad man vill bara komma in och spela i stan.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är mitt första gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle förta scenariot och inte lysnna på nån av mina vänner och lära mig mer och mer hur man gör bra rp till nästa gång och nu håller jag på läsa era regler värja dag det har gått 3 dagar bara för mina 15 dagar ban så det va länge och det är lång tid att vänta så länge

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det gjorde jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka