Accepterad Alex_Björk | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alex_Björk

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Alex Björk#4795

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Jo min karkaktär går runt med namnet Alex Rahim han växte upp med en mamma och pappa inga syskon ganska så tråkig uppväxt men när han blev 10 så fick dom in att Alex mamma har cancer. Alex visste inte om det i ett tag sen pappa sa det till honon han blev jätte ledsen senare började hans pappa jobba på vianor Alex kände jag vill jobba på vianor det kändes roligt tyckte Alex sen när han blev 18 började han studera som Vianor personal. Några år senare typ 23 där vi är nu fick han jobbet men en dag så ringde ett okäntnummer det var en person som han inte kände igen och han sa om inte du ger mig en miljon så kommer jag döda din pappa och så la han på. Men Alex kunde inte få fram dem pengarna så hans pappa dog sen kände Alex jag måste hämnas då Alex började gå till andra sidan. Några veckor senare började han redan då gå med i gäng göra grova brott och så snabbt bli en av dem efterlystaste i stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bättre RP nivå som slår allt bättre spelare roligare snällare mindre lallare fler saker donera osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska va självisk eller spela för makt pengar och så och att alla i scinariot ska har roligt vinna förlårar man så ska det endå vara roligt.

Hur hittade du Unive? genom fivem listan, vänner osv.

Tillbaka