Inaktuell Alex_Björk | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex_Björk

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Alex Björk#4795

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det som fick mig att ansöka var för att jag kände jag vill att fler skulle har en möjlighet att komma med på Unive och att jag får en utmaning så jag kände medlemskaps ansvarig är min grej.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att fler folk ska kunna få möjligheten att komma med på servern och att bättre spelare ska få komma in på servern, plus att jag är väldigt vänlig mot allt och alla på servern och utanför.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara vänlig inte kaxig dum eller liknande bemöta personerna med lika mycket värde och lika snällhet.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? vill att medlem ska ses som en roll man får om MA-teamet litar på personen att ha rollen, alltså att det ses som en guld roll Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive …

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Följa reglerna var vänlig inte kaxig dum eller liknande gör man fel så ska man veta att det kommer konsikvänser.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? ett jätte stort ansvar inom det här plus det är en stor uppgift för det är som för mig är det som ett riktigt arbete liksom.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kan vara 5 till 7 timmar aktiv beror också hur dagen ser utt osv.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte för nutiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka