Accepterad alex_12 | Medlem ansökning [Saco]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alex_12

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Morris

Vad är ditt discord namn? Andrew Tate on a bike #2726

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Something hans efternamn är lite konstigt för att han har släkt och hans pappa är från USA medans hans mamma är från Sverige så de kunde inte bestämma sig vilket efternamn han skulle ha. Alex växte upp i en liten by som hette kvaved som ligger ganska nära Örnsköldsvik. Alex var född den 25 Juli 2000 och han har alltid varit intresserad av bilar men hans familj var ganska fattig och hade inte råd med en bil när Alex fyllde 12 fick han sin första cykel han cyklade hela dagarna för han tyckte det var så roligt men tillslut så gick cykeln sönder och Alex vart jätte ledsen. Efter ca ett år så hade äntligen familjen råd med en bil och det var en Saab 9-5 som var en 2008 model så den var ganska ny då Alex satt i den och ville så gärna köra den. Efter ca ett till år så började hans föräldrar dricka väldigt mycket alkohol och vart elak mot han så han bestämde sig för att ta bilen och sticka iväg och han visste precis vart han skulle till Unive staden. Men halvvägs dit så gick bilen sönder och han fick lämna den där på sidan av vägen sen gick han resten av vägen det tog nästan 3 veckor men tillslut kom han fram och då började han på sitt nya liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka bidra med en rolig och ganska seriös rp för jag tycker det är jätte roligt med rp och vill att andra ska tycka det också så kommer göra mitt bästa att välkomna nya spelare och hjälpa de med det första.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag är i ett scenario så måste man inte alltid vinna och man kan alltid låte de andra vinna men endå försöka rpa. Man måste inte alltid vinna så man ger andra spelaren en chans iallafall och då kan rpn bli mycket mycket roligare.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom att titta på Youtube videos och även titta runt i olika servrar på fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka