Nekad alex_12 | Chef-jobb ansökan [marja] [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alex_12

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? Morris

Vad heter du på discord? ingvarlarsson

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? ca 8 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla marja genom att anställa riktigt bra folk som är mogna och jobbar på bra som anställd, jag kommer försöka göra arbetsplatsen till en så väldigt bra plats att man typ alltid vill vara där kommer även utveckla det genom att lyssna på mina kunder och anställda så att man kan få en så bra upplevelse att man vill komma tillbaka igen. Jag kommer även utveckla jobbet genom att göra så mina anställda har roligt så kanske fler kommer dit och vill bli anställd, men kommer såklart ha en gräns på hur många anställda annars blir det alldeles för mycket folk som kanske vill jobba samtidigt och då kommer det bli kaos, jag kommer även jobba för att jag ska vara en bra chef och att alla ska tycka om mig som chef så vi kanske får fler kunder. jag kommer även kanske skicka in förslag till jobb ansvariga ifall mina anställda har hittat t.ex en bugg eller annat som någon kanske kan lösa eller om man har ett förslag så kan jag även skicka in det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på bäckhäst förut och var det i ca 1 månad, har även varit anställd på marja och meko så har väldigt mycket erfarenhet inom bilar och bilbranschen, har mycket erfarenhet för att sälja bilar, prata med kunder och har bra kundbemötande.

Hur ofta kommer du vara inne? några timmar per dag ca 1-4 timmar om jag inte har t.ex skola eller träning

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.

Har du läst våra Regler? ja det har jag.

Tagit Interjuv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka