Nekad alex_111 | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alex_111

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Ditt discord namn: drengsson

Ditt Hex-ID: steam:11000015d30db08

Vad för typ av beslut gäller det? Det var så att jag och emin hade dålig relation om man säger så, för 1 år sen så hade jag dsyncat i hans klipp, men i mitt så gjorde jag inte det, så jag tog det vidare med bubblegum och vi löste det jag fick ingen varning ingeting, sen nu på sommaren så var jag bitr enhetschef till trafiken, och dem sökte en cheftill trafiekn, så han blev chef och när han blev det så valde han ta bort alla mina trafiks roller, vilket jag blev arg, sen löste vi det men han började hetsa upp mig då blev jag arg och sa ord mot han och han sa ord t mig, sen så var det mitt fel att jag tog upp hot det var fel av mig, så han tog bild och skickade till bubblegum, bubblegum gjorde sitt job och bannade mig osv, Men eminswe är helt p bannad från unive hela unive, jag tänkte be om ursäkt men han e helt bannad så det finns ingeting att lösa tänker jag, jag har även pratar med sp0ky och vi har löst det, han skulle unbanna mig från polis dcn och att jag kunde gå tillbaka, så det är bara blscklistad som e kvar.

Vem/vilka tog beslutet? Bubblegum,Hampus

Varför tror du själv att beslutet togs? Det var fel av mig att jag tog upp hot, men som sagt han e helt p bannad så det finns inget att lösa, jag ville be om ursäkt men han e p bannad från unive. Så tänker att jag kommer tillbaka till poliskåren. Har pratat med Hampus lugnt och fint visade honom att jag ångrade mig. Jag bad om ursäkt för mitt beteende och känner det var enda som krävdes. Har ändå varit blacklistad i 4 månader nu. Och bevisade för honom i samtal att jag ångrade mig och jag saknar hela poliskåren alla kollegor såg alla var höguppsatta och jag e helt blacklistad saknar bara att spela som polis. Jag ångrar mig grovt för det jag gjort jag lovar jag inte kommer göra det. Ifall ja kunde bett ursäkt till eminswe hade jag gjort de. Jag prata med Hampus och han sa jag ska vänta 3 veckor till vet inte ens varför då kommer han med svar om den går bort eller inte. Känner att 4 månader är tillräckligt och bevisad att jag ångrade mig. Jag lovar er jag ångrade mig jättemycket och det kommer absolut inte ske mer. Jag svär på allting.

Hur är beslutet felaktigt? Nej utan det var fel av mig😔 att jag tog upp hot. Jag ångrade mig jättemycket och känner att jag tillräckligt bevisa för Hampus att jag ångrade mig. Jag svär på allting detta kommer nt ske igen, jag tycker att jag har bevisat tillräckligt att jag ångra mig så snälla kan vi bara lösa detta poliskåren i unive betyder mycket för mig. kan vi snälla lösa detta för jag ångrade mig. Kärlek till alla och man ska aldrig sprida hat. Och bara kärlek för det är de man blir lycklig och skippar problem. Kärlek till hela unive detta kommer från mitt hjärta minnen är för alltid❤️❤️😔

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inget, Men jag ångra mig för det som har hänt skillnaden jag kunde göra var att inte hota och bara inte brytt mig. Men det har skett jag kan ej förändra det. Men vet till nästa gång jag ser och känner hur det känns. Så snälla Philip lös det med Hampus jag ångrade mig jättemycket. Jag älskar unive från botten av mitt hjärta jag svär på hela min familj. Jag vill bara bli polis igen. Har så roliga minnen får tårar när ja kollar på de.😔

Jag ska granska detta idag.
Ifall du har något klipp från händelsen eller liknande så skulle det underlätta också. Du kan skicka in det till mig i DC.

du kan kolla på blacklist polis det var du som blacklistade mig. det handlar om mig och eminswe jag e unbannad från unive med jag e blacklistad från polismyndigheten, ifall man kan lösa de där också för jag ångrade mig för mitt beteende. jag har tyvärr inte kvar chatten mellan mig och eminswe. @BubbleGum

Senast ändrad:
inget av detta stämmer......... dödar ungdomar.....

ahahahhahaha nog det sjukaste jag varit med om, att jag hota honom att en man som dödar ungdomar och tagit reda på vart han bor............. vet nt ens hans riktiga man....

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka