Inaktuell alex_111 | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alex_111

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: Drengsson_

Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? För jag vill ta en del av staff teamet hjälpa till servern och spelarna. Kunna välkomna nya spelare också samt lära spelarnas misstag. Jag vill kunna utveckla servern på ett jättebra sätt jag skulle nog säga att ja skulle passat in som staff då jag är mogen och trevlig och samarbetisk. Detta är min dröm att vara staff på unive ja har alltid velat vara de. Att kunna hjälpa till servern på ett bra sätt inte negativt att vara korrupt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krig mellan Krim och polis Krim skjuter oftast polisen det är fel på rpn irl så skulle personen bröstat de han skulle inte riskera att döda polis sedan få hela Sverige poliskåren på sig och dö utan man bröstar fängelse

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att prata ihop oss och sedan ha ett möte med både Krim och polis osv

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man abusar inte den utan man ska vara proffsligt att man visar man är en del av unive servern som utvecklar den på ett bra sätt genom att visa sitt jobb som proffesionellt. Inte att vara korrupt spawna grejer noclipa osv utan man ska göra sitt jobb som staff som står på reglerna följs alla staff regler och vara aktiv. Man har staff för att hjälpa till servern har man ej tid för att hjälpa till servern oså har mycket i privat liv tycker jag man ska skippa staff rollen

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag hoppade av skolan och har ändå inget för mig att göra på dagarna så ja vill bli en del av staff teamet hjälpa till servern. Jag kommer lägga all min tid på servern utveckla den bra. [Måndag 10 timmar] [tisdag 7 timmar] [onsdag 9 timmar] [torsdag 10 timmar] [fredag 6 timmar för att jag vill rpa samt jobbar jag på fredagar som frisör] [lördag 7 timmar] [söndag 10 timmar] jag kommer rpa när jag märker att det inte finns mycket jobb men märker jag att det finns så skippar jag att rpa

Hur länge har du spelat på Unive? Skit länge typ 2-3 år det är för att jag haft olika Discord kontos

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag har varit servervakt på unive på annan dc också

Övrigt: jag kan jobba inom vilket område som helst kan alla område vet hur man jobbar inom de osv

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Din staff ansökan satts som inaktuell då du ej har några roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka