Nekad Alex_01 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199464986602/home

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad är din discord tagg? staken22

Vem var det som bannade dig? Roziii

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs bannade mig pågrund av att jag gjorde två jävligt dumma saker, jag metade med min kompis och jag hade en bild på en kille som spelar på Unive. Jag förstår helt varför staffs valde att banna mig eftersom båda sakerna jag gjorde är grova regelbrott vilket jag själv borde förstått konsekvenserna av. Ja för att jag doxade bulten som var väldigt dumt. Jag doxxade honom via att jag skickade en discord gif på bulten till en polare som var blackad på unive då. För han bad om den så jag tänkte ba okej om du vill ha den ta den typ. Sen tänkte jag inte mer på det. Sen blev jag anklagad för metagaming av roziii och jag förnekade de som var dumt. Skulle bara vart ärlig med att jag hade metat men jag tjafsade endån emot i support som var dumt. Sen ber roziii mig att skärmdela mina pms osv. Sen går jag in i mina pms och då visar jag och timpas pm där jag hade skrivit vi metar sönder. Sen byter jag pm till en annan polare som ej spelar på unive. Där var bilden på bulten som jag hade skickat till honom som jag berättade tidigare om. jag ångrar grovt nu att jag ens skickade den bilden. Jag tänkte inte på det då att man skulle få åtgärder för de senare. Jag hade inget konsekvens tänk då. Men sen när jag satt i support med roziii och bulten osv. Så tog jag bort gifen för jag har ju ingen användning av den endån och sen kändes de konstigt att ha bild på en annan person. Det hade känts skumt om någon hade på mig lxm. Så JAG ÅNGRAR GROVT ATT JAG METADE OCH DOXXADE. Ska inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Varje ban man får så lär man sig alltid lite mer, skulle dock säga att jag lärt mig extra mycket från den här eftersom jag fått relativt många bans nu, den här var ganska mycket grövDet som hände var såhär, roziii bad mig komma support, sedan så sa hon åt mig att skärmdela mina dms. I en utav mina konversationer så hade jag skickat en gif där en grabb i Unive var på. Den här grabben som jag hade skrivit med var en gammal kompis som inte spelar på unive men då bad han om att få se hur en kille på unive såg ut, så jag skickade gifen, jag borde själv vetat hur jävla dumt det är och att det faktiskt är ett grovt regelbrott men jag var dum nog och tänkte verkligen inte på konsekvenserna när jag gjorde det. Jag förstod i stunden att det var dumt men jag tänkte inte så mycket mer på eftersom det i stunden var mer av en "vad är det värsta som kan hända" situation. Sekunden jag blev bannad ångrar jag de så jävla mycket, vilket egentligen är fel, borde ångrat det sekunden jag gjort det eller ännu bättre inte varit såpass dum att göra det alls. Men bannen fick mig verkligen att inse konsekvenserna av att vara såhär dum, när jag tänker tillbaka på det fattar jag inte vad jag tänkte. re än de andra jag fått och denna fick mig verkligen att inse vad konsekvenserna är. Iallafall, det fanns en till konversation som roziii såg där jag hade brutit mot ett regelbrott, i detta fall var det grov meta. Jag hade hållt på med meta med min kompis i dms vilket precis som den andra saken var extremt dumt, på ett sätt var det en ganska lik situation som den andra, jag tänkte bara, "vad är det värsta som kan hända" jag kan väl meta lite i dms vem kommer märka det. Men nu när jag sitter här och läser igenom min överklagan så känner jag mig jävligt dum, när man har såpass många bans som mig borde man inte tänka så, det borde inte vara en sån situation utan jag borde ha lärt mig för längesedan. Skäms som fan att jag inte ens kunde följa en av grundreglerna och önskar att jag hade kunnat börja om, dock så kan jag inte det och därför ber jag om en ny chans att faktiskt bevisa att min rp är på en extremt bra nivå och jag kan vara en riktigt bra förebild för andra rpare här på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var helt korrekt, och jag står för vad jag gjorde. Det jag gjorde är inte något som hör hemma på Unive, det jag gjorde bidrar till skitig rp, att vissa kan känna sig otrygga på servern och att det helt enkelt blir en värre plats att rpa på för folk. Ångrar allt sjukt mycket och är väl medveten om att det jag har gjort är riktigt fel och grova regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad många gånger förut, för flertalet olika saker. Varje gång jag blir bannad försöker jag lära mig utav det för att jag ska kunna bli en bättre rpare och så att jag faktiskt ska kunna göra gott för servern. Ska verkligen försöka bättra mig och det enda som behövs för att jag ska kunna bevisa det här är att jag får en ny chans. När man har såpass många bans som mig och fortfarande blir bannad för såna saker som nu så förstår jag att det blir svårt för er att lita på mig. Därför ber jag om en till chans så att jag faktiskt ska kunna bevisa för er hur hög nivå jag har och hur bra min rp är.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade och borde gjort helt annorlunda, jag borde tänkt ett steg längre och funderat på vad jag höll på med. Orsaken till att det som hände hände var helt enkelt att jag inte tänkte nog, hade det inte i huvudet att jag borde stannat ute ur sån här skit. Istället borde jag gjort såhär, aldrig ens kommit nära bilder som sprids på folk i Unive communityt, och jag borde definitivt inte varit en del av det som hjälper sådan här information och bilder spridas. Jag borde bara ignorerat det och sagt till de att hur skumt och grovt det är. Jag borde heller verkligen inte metat, istället borde jag bara rpat som man faktiskt ska, ta till sig och dela med sig av information inom sin karaktär. Jag borde bara skitit i att kommunicera med min vän på discord och sagt till han att vi borde rpa som man ska. Förstår inte vad det var som fick mig att inte tänka på allt det här just i stunden men den här bannen har hjälp mig väldigt mycket att inse vad jag faktiskt vill på Unive och hur viktiga reglerna är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket, hur viktigt det är att alla följer reglerna och vad det är som faktiskt behövs för att Unive ska bli ett bra community och vad som krävs för att alla ska ha det bra och kul här. Kommer alltid att vara mer uppmärksam på vad jag håller på med och om det verkligen är rätt. Tänker aldrig meta igen då jag verkligen fick smaka på konsekvenserna nu vilket jag faktiskt tycker var nödvändigt. Behövde få till mig en gång till hur idiotiskt det är. En till sak jag har lärt mig är att hålla mig utanför spridningar som denna för att undvika onödig skit och smutsspridning. Menar det verkligen när jag säger att jag kommer göra mitt absoluta bästa för att följa varenda regel och göra det jag kan för att förbättra Unive som spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka