Accepterad Alex340p | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex340p

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? alex340p

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Osman och är 26 år gammal. När Abdi var liten så levde han med sin mamma, pappa och storebror. En fredag kväll så skulle familjen ut och äta på resturang. De hade det jättetrevligt och familjen trivdes. Efter middagen, påväg hem så blev det lite brottom hem för klockan började bli mycket så de tänkte ta en liten genväg hem som de inte brukar ta. Genvägen gick genom en mörk och kuslig gränd. Den här gränden sägs även vara som ett hem för många kriminella. Så när familjen gick genom gränden så kom två stora män med mask fram och sa "töm fickorna, ge oss allt ni har!". Mina föräldrar som hade det väldigt svårt ekonomisk under den tiden vägrade ge männen en enda krona. Det blev allt hetsigare och tillslut tog en av rånarna fram en kniv och knivhögg båda Abdis föräldrar, helt chanslösa var de mot rånarna för Abdi och hans storebror var så små att de inte kunde göra något.
Flertal år senare så lever Abdi och hans storebror tillsammans med deras stränga farfar. Så livet för dom är tufft, dom måste fixa mat och pengar själva, det enda de får av deras farfar är en säng att sova i. Detta göra att Abdi och hans storebror blir desperata på jakten efter pengar. Det Abdi och hans storebrorsa inte vet om de kan bestämma är vilket sätt de ska få pengar på, laglig eller olagligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En social och rolig RP. Jag kommer rpa så att det är rättvist för båda parterna och göra scenarion så realistiskt det går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte agerar i ett scenario så det bara blir bäst resultat för en själv, man ska rpa i ett scenario rättvist och rätt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstår de. Här är några exempel: VDM (vehicle death match) innebär att man ej ska använda sitt fordon som vapen utan grundliggande anledning. Sunt förnuft, man ska tänka logiskt och rimligt, är man i en situation och är osäker på hur man ska agera så ska man tänka enligt sunt förnuft, man kan till exempel tänka "hade jag gjort detta i verkligheten?", om inte så kanske man inte borde göra det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag körde unive väldigt mycket under 2022 sen tog jag en pause och körde lite senare igen i 2023 fortfarande på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka