Accepterad Alex340p | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex340p

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199000247167/

Ditt Hex-ID: 11000013dfcdb7f

Vad är din discord tagg? Alex340p#4326

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 1 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? skärp till din rp, vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror philip bannade mig för att han trodde det var jag som körde och det var antagligen mitt id som syndes först när man kollade id på de i bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis körde bara runt i hans bil för vi hade inget att göra, sedan åkte vi till piren och han skulle parkera. Det var möjligtvis dsync möjligtvis inte dsync men oavsett så när han skulle parkera så råkade han köra på en person och någon sekund efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban på mig för det var ej jag som körde. Hade det varit jag som körde så skulle det varit en bra ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer ej ihåg mina tidigare bans då det var ett tag sen jag blev bannad. Jag kommer även inte ihåg hur många bans jag har så jag chansade på 5 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting för det var ej jag som körde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte riktigt men jag kan säga till min kompis att ta det lugnt med körningen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut. Jag förstår även om du inte unbannar mig för det är svårt att se vem som är förarens id och det kan vara svårt att tro på mig då jag inte heller har ett klipp. (jag hade tagit ett klipp men det går ej att klippa om man är utanför spelet).

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka