Nekad Alex2011 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex2011

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? jarfallasaldre_040_18300 // alex2011

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hamko Ibris och är 22 år, han har mörkt hår med blåa ögon och älskar fotboll sedan lite så har han alltid gillat fotboll men hans föräldrar hade inte råd att betala för fotbolls träningar osv han har en lillebrorsa som är 14 och hans föräldrar har inte så mycket pengar när han var yngre började han umgås med sina kompisar utanför fotbollen och dom var ganska stökiga och sålde saker för att få pengar, så tiden gick och hamko började hänga mer och mer med dom och tillslut började han också sälja han började för att det var snabba pengar och hans familj behöver men när mamman hittade alla pengar under sängen så kickade hon ut hamko och då började han ännu mer och tillslut hade han råd med moppe lägenhet och märkeskläder, han har nu på sistonde försökt slutat och bli laglig för att kunna skapa en familj som inte lever under hot / stress, han bodde i staden unive men flyttade därifrån då han levde under hot! nu vill han hitta ett nytt gäng o fixa cash me osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och social rp för alla som deltar i ett scenario på servern som jag är med i. Jag kommer att bidra med en unik rp nivå för att se till så att alla har kul och jag kommer inte spela för makt och pengar utan för att ha kul. Mitt mål är att se till så att alla på servern har kul ifall de spelar med mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo men det innebär att man spelar så att motparten har kul i det scenariot !

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jorå men t.ex. rdm inte döda npåon utan en bakom liggande anledning, vdm inte använda sitt fordon som ett vapenb OSV.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp. Jag har rollspelat i flera år och på flera servrar jag har vart me om båda dålig och bra rp så jag har ganska bra erfarenheter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kanske att jag är trevlig och bra bemötande samt inte har ett stort ego som jag märkt att vissa har.

Nekad. Utveckla "Vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka