Nekad Alex123 | Whitelist ansökning [Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex123

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Användarnamn: Alex123

Vad är din steam profil länk? gh0st6

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? The Fat Nugget666

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2007

Berätta om din karaktär. John Skoglund 21 år gillar bilar och motorcyklar har en kompis som heter jan. jag är hjälpsam tränar lite då då på stranden och mäts på min fri tid är jag med min kompis jan.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill skaffa jobb så jag kan känna mer pengar och köpa bilar och så jag kan utveckla min karaktär mycket och få mer progress på spelet och jag vill hjälpa andra i mitt jobb så att multi staden blir en trygg och säker plats.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är en bra server och den laggar inte jag har även hört att det är den bästa i hela Sverige. Det är även bra att det finns så många saker att göra i multistaden och många bra o roliga job.

Hur många timmar har du på FiveM? 13,0 det är mina totala timmar på FiveM

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte på tagen swe för att det är roligare att spela på svenska servrar och lite lättare men jag gick in på den och märkte att den var bra och senare fick jag höra att det var den bästa i Sverige.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag tar RP seriöst och vill inte rdma och vdma för då förstör man för många och det är inte kul och vad är meningen med att förstöra för folk det är bara konstigt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Det var iså fall innan jag hittade multistaden som letade jag efter en server jag kunde spela på men nu hittade jag ju multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka