Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa chef
Vad heter du IRL? Alex
Vad heter du på discord? mmonster#3447
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 700 timmar
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet igenom att ha mycket anställda som är kunniga inom yrket och som vill bli bättre, kunnigare och mer självsäkra på sitt jobb. och med dessa personer så kommer vi tillsammans kunna utveckla rpn runt allt som tillhör jobbet tex förhandla, sälja, bra kundtjänst och hjälpa till mycket.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställd, biträdande och chef på trygghansa förut så jag har erfarenheter om jobbet.
Hur ofta kommer du vara inne? ca 3 timmar varje dag om jag kan och helger 4-5 timmar.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Alex
Vad heter du på discord? mmonster#3447
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 700 timmar
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet igenom att ha mycket anställda som är kunniga inom yrket och som vill bli bättre, kunnigare och mer självsäkra på sitt jobb. och med dessa personer så kommer vi tillsammans kunna utveckla rpn runt allt som tillhör jobbet tex förhandla, sälja, bra kundtjänst och hjälpa till mycket.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställd, biträdande och chef på trygghansa förut så jag har erfarenheter om jobbet.
Hur ofta kommer du vara inne? ca 3 timmar varje dag om jag kan och helger 4-5 timmar.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja