Accepterad Alex12 | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex12

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? alex2010.12

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Fisksoppa född på 70 talet

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, lojal och ansvarsfull.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bengt Fisksoppa växte upp under enkla förhållanden där familjen inte alltid hade det gott ställt. Redan som ung fick han hjälpa till hemma och lärde sig att ansvar och hårt arbete är viktigt. När han blev äldre umgicks han ett tag med personer som inte alltid gjorde bra val, men han insåg att det inte var den väg han ville gå. Därför bestämde han sig för att börja om och flytta till staden för att skapa ett bättre liv. Till en början vill han skaffa ett vanligt jobb, lära känna människor och bygga upp ett gott rykte. På längre sikt drömmer han om att starta ett eget företag och bli känd som en pålitlig och respektfull person. Han försöker alltid lösa problem genom att prata först och undviker onödiga konflikter, men han finns alltid där för de personer han verkligen litar på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med seriös och realistisk RP där alla inblandade får en rolig upplevelse. Jag tycker om när scenarion får utvecklas i lugn takt och leder till långvariga relationer och berättelser istället för att allt ska handla om snabba pengar eller våld. Jag försöker alltid tänka på hur mina handlingar påverkar andra spelare!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder det att man inte alltid ska försöka vinna själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, och hoppas det förblir så.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming = använd inte information utanför spelet ingame. RDM = Döda inte någon eller skada utan bakomliggande scenario, FEARP = Värna om ditt liv, tex ditt liv står på spel och du skiter i det och till exempel skrattar!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ag är relativt ny till rp och vill utvecklas och förbättras!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka