Nekad ALEX071226 | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALEX071226

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199137870902/

Ditt Hex-ID: 11000014630d436

Vad är din discord tagg? alex071226#0659

Vem var det som bannade dig? esentals

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte följde reglerna på servern då som jag borde ha gjort och jag förstår till 100 procent att han valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade haft lite bråk på Marja-Lisas innan. Polisen kom till platsen och vi löste det. På Marja-Lisas slog min kompis ner några som var jobbiga och försökte reklamera en bil. Han var då väldigt otrevlig och vi bad han att avlägsna. Han avlägsnade inte och då sa vi till honom att han skulle gå annars får du konsekvenser av det. Han började då kalla min kompis, som är mörkhyad ingame för massor av rasistiska saker och då började de slåss. Han drog sedan därifrån och det var lugnt ett tag. Men sedan när jag och min kompis skulle till gymmet för att gymma så var de där killarna där. Då började min kompis kaxa lite mot dom och då sa jag till honom att han skulle ta det lugnt. Sedan börjar den andra killen kalla min kompis massor av saker igen och då blev jag väldigt arg och slog ner honom. Sedan blev jag bannad för RDM.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, kunde ha gjort mycket bättre men tänkte inte mycket i den situationen så att det var 100 procent mitt fel, förstod varför staffsen valde att banna mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång förut. Jag åkte då med min bil och sedan sprang det en kille i vägen. Jag råkade då köra på honom och då blev jag bannad för VDM. Jag tyckte då att det var en felaktig ban och jag sa det så jag blev unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort mycket annorlunda. Blev bara så arg att han kallade min kompis en massa saker så jag var tvungen at slå honom. Jag ville bara backa upp min kompis men det skulle jag nog inte ha gjort i den situationen, eller kanske pratat med honom men jag håller med om att de var lite överdrivet att slå honom. Det jag också skulle kunnat gjort annorlunda är att jag skulle ha sagt till min kompis att vi skulle gå därifrån men det blev inte så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att våld är en av de sista utvägarna, jag tycker jag gjorde fel och det har jag lärt mig av. Jag kommer aldrig att slå någon i ett sådant scenario igen. Jag tycker bara det var fel av mig och jag ber om ursäkt för det. Jag har också lärt mig att det inte är bra att använda våld, jag skulle inte gjort så i verkligheten så att jag gjorde fel helt enkelt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka