Accepterad Alex0403 | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alex0403

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/niklasniklasson121311/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: liam tror jag här är mitt hex 11000011adcfb4e (Hex)

Vad är din discord tagg? Alex0403#8456

Vem var det som bannade dig? jonte

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Combatlogg. ~^8J0NTE. Återstår: 5 dagar 18 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom trodde jag combatlogga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet inte. Jag var bannad igår när jag kom in på multistaden. I förrgår, kl 03:00 så inte bannad då hände det även ett scenario. Och jag tror att det är det scenariot som har gjort att jag blev bannad. Men jag vet inte riktigt varför. Och när man är död så ska man ju vänta 10 min. För att kunna respawna. Och gjorde jag och då var scenariot slut. Men staffs kanske inte visste det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va lite mitt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte blivit

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kanske ligga kvar och inte hålla e

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka