Nekad Alex Thai<3 | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alex Thai<3

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198421042851/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Ragnarsson

Vad är ditt discord namn? Alex Thai<3 #4133

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Jay är en ung man på 25 år som lever ett aktivt kriminellt liv.
Med ett stort intresse för japanska bilar och bilar generellt. På fritiden brukar Jay vara aktivt kriminell och håller på med vapenhandel och olika rån/stölder, narkotikahandel, han gillar att festa och tål mycket alkohol samt har en hög narkotika tolerans. Han lider av paranoia och har svårt att lita på folk en vanlig dag för Jay innebär att han vaknar upp och röker sin morgon joint och sedan sen går ut mot stan för att knyta nya kontakter inom det kriminella och hitta sig ett nytt gäng för att kunna ansluta sig och fortsätta hans livsstil som kriminell. Hans dröm är att kunna tjäna tillräckligt med pengar för att kunna flytta hem till Thailand och starta en egen bilverkstad för att kunna trimma och styla sina japanska bilar och äga en egen samling på japanska bilar. Jay mår väldigt dåligt psykiskt och har gjort det ända sen hans mamma dog men hans motto i livet är att pengar köper lycka. Han tycker att alla som säger att pengar inte köper lycka ljuger för sig själva för att dom inte har motivationen till att göra pengar. Jay tycker att människor ska bara bry om sina egna saker och inte lägga näsan i blöt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer inte vara rädd för att bjuda på mig själv och dra ut på scenarion för att det ska bli så roligt och ett seriöst rollspelande som möjligt.
Samt kommer använda och gå efter att spela med sunt förnuft och välvårdat språk med respekt att bemöta till andra spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den värkar ständigt växa och tror den kan bli intressant att spela på.

Hur hittade du Unive? Genom en vän som redan spelade på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bjuda på mig själv och göra roliga scenarion för att det ska vara roligt att spela rp men samtidig seriöst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att alla har det roligt och det är hög rp nivå på alla spelare. Samt att kunna utveckla mina egna kunskaper inom rp och lära mig nya saker.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja en annan har inte spelat riktigt än på den vill gärna hitta en server jag kommer spela på som jag trivs med för att få ut det mesta va mitt rpande.

Tillbaka