Nekad Alex Svensson | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alex Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198210304900/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Svensson

Vad är ditt discord namn? ALEX 2168

Vad är ditt födelsedatum? 29 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Alex Svensson är 21 år gammal föddes i norra Stockholm hans var med i många slagsmål i ungdomen och blev tagen några gånger med sin a traktor för den har gått för snabbt hans föräldrar har aldrig riktigt brytt sig om honom så han hamnade hos foster föräldrar när han var 15 år gammal han gillar volvo extremt mycket han gillar att fixa med bilar han har varit inne i fängelse en gång för grov olovlig körning men bortsett från några enstaka trafikbrott så sköter han sig ganska bra

Varför ska just du bli whitelistad? för tycker det är väldigt kull att roleplaya och vill få en chans att få många olika bra jobb och tycker jag förstår mig på roleplay bra

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för tycker det är en bra server och tycker som sagt att det är väldigt kul att roleplaya och vill få nya möjligheter att roleplaya så bra så möjligt

Hur hittade du Unive? en kompis vissade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ta det väldigt seriöst vill gärna få ett bra jobb eftersom jag tycker det är väldigt roligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte

Tillbaka