Accepterad Alex Svensson | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alex Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198210304900/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Svensson

Vad är ditt discord namn? ALEX 2168

Vad är ditt födelsedatum? 29 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Alex Svensson född i malmö år 2000 han har aldrig känt sina föräldrar han blev lämnad som liten på gatan i stocholm när han blev lite äldre såg han upp till dom som styrde gatan han tyckte det var häftigt med droger och pengar hans fritids intresse är bilar han gillar volvo väldigt mycket han gillar att supa och vara med sina vänner och han älskar snus han blir väldigt lätt arg pågrund av hans förflutna det gick väldigt dåligt för han i skolan han var inte godkänd i ett enda ämne så han kom snabbt in på kriminella vägar och sålde knark redan som 14 åring han har en väldigt god vän som heter fabian ciggbeck han har känt han hela livet och dom misshandlade folk redan som 16 åringar och blev tagna med stulna bilar så Alex liv har aldrig varit lätt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är väldigt mogen och gillar denna server så otroligt mycket och då vill göra staden större. Utan ett medlemskap så känns det ganska omöjligt att jag ska kunna nå mina mål och höja mitt RP spelande . Jag har svårt med jobbet där jag tycker att det är väldigt svårt nu när det är typ bara jag som jobbar. Jag vill komma så långt som möjligt i att kunna rp:a och komma så långt jag kan i unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker den här servern är rolig rpa är jätte bra och rolig scenariona är bra och jag vill gärna göra rp bättre det skulle vart stort för mig jag vill få tillgång till alla andra jobb jag tycker även det är den bästa svenska genom det komma upp i en högre rang. Man kan utvecklas mycket lättare i staden och spelet blir därav roligare Men som jag sa, jag vill bli whitelistad för jag ser fram emot att köra på denna server, och vill ha whitelist för att kunna söka jobb

Hur hittade du Unive? en kompis vissade mig och server värkade väldigt lovande

Vad har du för mål med ditt rollspel? att rpa bra och få ett bra jobb för tycker servern är väldigt bra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att utvecka mig som rperare och tycker det är väldigt roligt att spela på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja brukar vanligtvis spelare varje dag på helgkvällar brukar jag inte kunna vara så aktiv men annars spelar jag nästan alltid

Tillbaka