- Meddelanden
- 53
- Reaction score
- 5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lissas
Vad heter du IRL? Alex
Vad heter du på discord? Mekke#1218
Hur gammal är du? Jag är 15 år gammal född 2007
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i 5-6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utv jobbet med att vi kommer ha öppet varje dag 24/7, jag kommer att anställa bra, och kunniga personer som kan det här yrket För att jag har mycket erfarenhet inom det yrket och jag tycker att det är roligt att jobba på vianor. Jag vill bli chef för jag vill hjälpa så många jag kan att få jobb och så vill jag hjälpa folk med att dom ska få sin drömm bil. jag gör mitt jobb så som det sa vara. Jag tar bra ansvar till att ta bra intervjuer jag kommer vara mycket aktiv. kommer ha möten men personalen 2-3 gånger i månaden för att jag vill veta om något behöver ändras
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfarenheter som tillexempel att jag vet exakt hur intervjuerna ska gå till och vilka man ska andställa jag kan även hela systemet och jag har jobbat på Saras kannan så det ärgandes likt jag är även bra på att se om det behövs mer folk som beställer in bilar eller om vi behöver nya kollegor
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 4-6 timmar varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? Ja och kan dom utan till
Vad heter du IRL? Alex
Vad heter du på discord? Mekke#1218
Hur gammal är du? Jag är 15 år gammal född 2007
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i 5-6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utv jobbet med att vi kommer ha öppet varje dag 24/7, jag kommer att anställa bra, och kunniga personer som kan det här yrket För att jag har mycket erfarenhet inom det yrket och jag tycker att det är roligt att jobba på vianor. Jag vill bli chef för jag vill hjälpa så många jag kan att få jobb och så vill jag hjälpa folk med att dom ska få sin drömm bil. jag gör mitt jobb så som det sa vara. Jag tar bra ansvar till att ta bra intervjuer jag kommer vara mycket aktiv. kommer ha möten men personalen 2-3 gånger i månaden för att jag vill veta om något behöver ändras
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfarenheter som tillexempel att jag vet exakt hur intervjuerna ska gå till och vilka man ska andställa jag kan även hela systemet och jag har jobbat på Saras kannan så det ärgandes likt jag är även bra på att se om det behövs mer folk som beställer in bilar eller om vi behöver nya kollegor
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 4-6 timmar varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? Ja och kan dom utan till