Nekad Alex Svennesson | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Svennesson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ralf tillberg

Vad är ditt discord namn? turkisk kebebrulle#5493

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min gubbe heter Alex Svensson och är 31 år gammal. Alex som barndom hade de så där när han var liten. hans pappa hade ganska mycket alkohol missbruk så han var en alkoholism. Alex pappa lämna han när han var 10 år och de tog hårt på han hjärta så Alex börja tidigt med att göra dåliga saker. Alex har alltid varit ensam med sin mamma och sina 2 små syskon och dem hjälpte Alex väldigt mycket under hans barndom. Alex gillar bilar och att köra snabbt han gillar också att kärna snabba pengar. Alex gillar att hänga och att prata med personer. Alex favorit grej är att crusa (åka runt och chilla i bilen) Alex gillar att göra lite av allt möjligt och säger inte ofta nej och hänger ofta med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att vara glad och sprida mycket positiva saker och kärlek till serverns folk. jag bidrar med så skyst Rp som möjligt och ha så bra Rp som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte vinner varje scenario som man gör och att man kan förlora saker. att man kan göra så att den andra personen har ett bra scenario med och att ett scenario ska vara kul för båda personerna t.e.x om man förlorar eller vinner för att de gör att de blir mycket mer realistiskt för båda personerna som Rp:ar på servern.

Hur hittade du Unive? jag fick reda på unive av mina kompisar och dem säger att de är bra rp och att de är många personer som spelar på servern. jag har med sätt de på youtube och jag tycker att scenariorna där har varit bra.

Nekad, ej tagit sin muntliga intervju efter den angivna tiden. (48h)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka