Nekad Alex Svenman | Medlem ansökning [reapt_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Svenman

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198460223971/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Sundqvist

Vad är ditt discord namn? AlexS...#8274

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär är en 26 årig grabb som är intresserad i bilar och fordon. men även så har han ganska kort stubin eftersom att han hade de svårt när han växte upp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive är en grym server definitivt den bästa jag nånsin spelat på. och jag har spelat FiveM i 1 år. vill även utveckla min RP genom att skaffa jobb som mekaniker eller liknande. vill va mer del av RP på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? som sagt har jag spelat FiveM i 1 år, och ingen server har varit så bra och välskött som unive och människorna är alltid sjysta.

Hur hittade du Unive? spelade mycket amerikanska servrar innan men blev sugen på en svensk server så jag sökte på SWE inuti FiveM och klickade på unife.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill ha ett bra jobb så jag kan tjäna bra med pengar och köpa snygga bilar och hus.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? i framtiden kanske bli polis eller sjukvårdare men nu vill jag jobba på mekonomen och ha bra RP

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka