Inaktuell Alex Svenman | Medlem ansökning [Only olletheterrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Svenman

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198460223971/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Sundqvist

Vad är ditt discord namn? AlexS...#8274

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär är 26 år gammal och han är mycket besatt av bilar och motorcyklar. alla hans pengar går till bilar eller pimpa sina bilar. han har ett smått fel med talförmågan så ibland är de lite svårt att förstå han. han bodde tidigare på en bondgård som han har lärt sig mycket av. han är en mycket skicklig bilförare och respekterar polisen. han väldigt snäll och omtänksam och respekterar alla runt han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tänker alltid hålla karaktären och bidra med bra RP. Kommer självklart följa regler och inte förstöra för andra i servern. jag har spelat mycket RP tidigare på andra servrar så jag kan spela bra RP. just nu har jag spelat 1 vecka på unive och vill vara mer delaktig i RP och jobba på mekonomen eller liknande och genom att jag blir medlem så öppnar de några dörrar så jag kan göra mer saker på servern. för just nu är det ganska begränsat.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive är den mest välskötta servern jag har spelat på och alla håller sin karaktär. man får en annan kännsla på unive än på nån annan server. det blir bara bättre och roligare här på unive. har aldrig fastnat för en server lika mycket som jag fastnat för unive.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom att söka på SWE i search bar inne på FiveM. och mitt första intryck var att servern var grymt välskött och att alla människor höll RP på en bra nivå och jag fastnade direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bidra med så mycket RP som möjligt och en dag skaffa jobb hos polisen. var polis i en amerikansk RP server för ungefär 3 månader sen och polis RP är nog de bästa RP som går att få enligt mig. så mitt största mål är att bli polis en dag på Unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? en dag i framtiden bli staff på servern och hjälpa göra server bättre och bättre. servern är skit grym nu men jag tror att man kan göra den bättre. vill röra mig uppåt i Unive och första steget är att bli medlem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka