Accepterad Alex.sv | Medlem ansökning [Nordquist][ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex.sv

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199006564373/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? a brush#6721

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär har ett väldigt tropiskt och fint namn nämligen Tarzan Wik. Tarzan Wik är en lång kille på stabila 2 meter som har brunt hår och fyllde 21 år häromdagen och har även flyttat hemifrån till staden unive och är superlycklig till att så snart som möjligt få träffa nya människor som är snälla och ger honom en respekt som han sedan kan ge dom tillbaka. Tarzan Wik är en man som har haft det väldigt svårt redan i ung ålder då han har blivit mobbad i skolan mycket men när han började på högstadiet så började han hitta några vänner som han kom väldigt nära vid. Tarzan började sedan att jobba på ICA direkt efter gymnasiet för att känna pengar men är nu arbetslös.

Tarzan har haft ett bil intresse under hela sitt liv och har gillat även med att fixa bilarna. Allt detta började med att hans pappa Fredrik lärde honom allt om bilar då Fredrik tidigare hade jobbat på mekonomen som Tarzans favorit jobb är just nu.
Tarzan har en lillebror som han älskar som heter Stefan och är 10 år som bor med hans föräldrar.

Tarzan är även en väldigt ödmjuk person som har lätt för sig att ta in information men även ge information till andra. Tarzan tål även mycket stress. Han kan kommunicera med andra bra och älskar att åka runt i bilar med vänner. Tarzans drömbil är en Audi eller BMW och tänker att han skulle kunna jobba på någon bil affär. Han har hört att det finns mekonomen, vianor och även Marja-lisas i staden som han skulle jätte gärna sedan vilja jobba som för att kunna känna pengar och även kunna försörja sig själv på ett bra sätt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ni ska ha mig som medlem på eran server är för att jag skulle säga att jag e väldigt ba på att RPa och även bra på att skapa väldigt roliga scenarion. Jag har nu RPat längeoch tycker att detta e den bästa servern på hela fiveM av svenska.
Jag förstår på ett bra sätt hur man använder sig av /sme /me /report osv också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en server jag har lirat länge på nu och känner att det är en server med hög RP nivå och med ett gött folk på servern. Det känns liksom som att det är som en familj hela servern, alla är snälla mot varandra och såklart har vi mamman Kerstin och pappan Philip :)

Hur hittade du Unive? För det första såg jag streamer som spelade mycket fiveM sen så frågade jag en kompis vilken server han spelade på, då sa han unive och berätta mycket gott om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få mycket kontakter och mycket bilar som jag sedan kan sälja. Jag vill också bli en person i stan som många kommer kunna känna igen efter ett tag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få servern att växa genom att RPa på ett bra sätt men också skapa väldigt bra scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara i denna för tillfälligt.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Accepterat.

Din whitelist ansökan har godkänts

Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka