Nekad Alex.sv | Medlem ansökning [DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex.sv

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199006564373/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? alLe#0001

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man med brunt hår och har en väldigt bred familj. Familjen består av mamma, pappa och tre brorsor. Karaktären heter Jakob klöv och är 19. Jakob gillar vapen väldigt mycket och är väldigt intresserad i det. Hans pappa använde mycket vapen när han var liten. Jakob gillar väldigt mycket att köra bilar oh pimpa bilar osv, hans drömbil är en nissan skyline r32 eller någon slags audi. Han gillar även att åka med gäng...

Jakob är en väldigt ny kille i staden UNIVE och känner ingen än men snart kommer han ha 10 nummer på mobilen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem på unive för att jag vill ha ett seriöst RP och göra servern större men ändå känna gemenskapen mellan varje person där inne för att det är roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den känns väldigt seriös på det sättet att det är många som är med i den och jag brukar också tycka att det är roligt att kolla på rp samtidigt jag tycker det är kul att spela.

Hur hittade du Unive? Jag kollar mycket på en streamer som heter COSMO_BT på twitch. Han gillar jag ganska mycet och säger att detta är en bra server därför tog just jag chansen nu och försöker komma med i unive som jag tror att jag kommer trivas i och göra större.

Vad har du för mål med ditt rollspel? bli lite kriminell och lära känna folk och kanske få deras nummer senare för att kunna hänga runt och köra bil och kolla på bilar. Jag har också som mål att få ganska mycket pengar inom det jag kommer göra. Jag vill också bli väldigt framgångsrik och jag vara en peron i staden som folk har respekt för och tvärtom.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa en snygg och härlig bil att köra runt med och bli lite kriminell i staden plus att få mycket pengar. Jag vill jätte gärna bli vän med många i staden också, så att jag få ett bra första intryck.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? just nu brukar jag spela på Greenville RP ibland. Tycker inte den är så jätte bra då dom skjuter bara sådär ibland. Det brukar även inte vara så många inne på den servern, medans unive är tvärtom som jag gillar.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka