Accepterad Alex Olfsson | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STV

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2006

Vad heter du på discord? STV#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar väldigt ofta dessa är ungefär tiderna jag kan spela

Måndag = 12:00 - 00:00
Tisdag = 12:00 - 00:00
Onsdag = 12:00 - 00:00
Torsdag = 12:00 - 00:00
Fredag = 12:00 - 00:00
Lördag = 12:00 - 00:00
Söndag = 12:00 - 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag vet inte på ett ungefär hur länge jag har spelat på Unive men jag skulle gissa på 4-6 Veckor och har 167 timmar på spelet

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag göra mitt bästa att få bort folk som förstör servern t.ex pratar ooc eller rdm eller vdmar, eller de andra reglerna som finns. Jag kommer RP:a vanligt men kommer ha lite mer koll på vad som händer runt om kring mig, jag kan förstå att det är väldigt mycket jobb för de som är staffs just nu, istället för att göra en report så kan jag lösa det själv, Jag skulle aldrig tro att jag är en bättre människa bara för att jag är en ServerVakt då menar jag att t.ex om jag dör för något som inte var en bugg eller något så kommer jag ej ressa mig själv bara för att jag är en ServerVakt. Jag tror att jag kan göra Unive till ett bättre ställe t.ex göra så att alla känner sig säkra om de typ är någon som lallar eller inte vet något av reglerna som Unive Roleplay har. Jag skulle vara på ställen som många människor befinner sig på som t.ex piren och de andra kända platserna då de kan vara lallare på dessa platser. Jag tror verkligen att jag skulle kunna underlätta för de staffs som finns just nu tycker redan att staffsen gör ett bra jobb men jag skulle vilja underlätta för dem och kunna göra ett lättare jobb för dom.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli en Servervakt är eftersom jag gillar Unive så otroligt mycket och tycker att det är den bästa servern där ute just nu, så jag skulle vilja göra servern bättre än vad den redan är och göra så alla spelare känner sig säkrare och ser till att de har roligt, om något gör fel så gör jag en SV ban/kick. Jag ser också till att folk blir ressade direkt efter de har dött av t.ex en bugg eller något sånt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan bidra med att kicka/banna de spelarna som gör fel, eller de som inte beter sig. Jag brukar mötta folk som inte kan bete sig t.ex snor en tjänstebil från mig eller något sånt och då måste jag /report och skriva de, om jag blir en servervakt så tror jag att jag skulle kunna underlätta för staffsen och göra deras jobb lite lättare, jag skulle också skriva ett litet meddelande till de som är nya till servern om de kanske har några frågor eller undrar något, men jag skulle inte ge någon en andra chans om de kör på människor/dödar folk utan anledning. Jag tror verkligen att jag skulle kunna göra Servern till en bättre plats.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli en servervakt eftersom jag har läst alla regler som finns och har spelat väldigt mycket på Unive Roleplay så jag vet vad man ska göra i olika scenarion, jag vill också göra Unive till en bättre plats genom att banna/kicka folk som gör fel och inte kan bete sig.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt eftersom jag verkligen gillar denna server och tror jag kan göra Unive Servern till en bättre plats och göra de roligt för personerna som spelar då menar jag att t.ex om de möter en människa som gör något fel eller ej kan bete sig så finns jag där och ger dom en ban/kick.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sv - Som är att man skriver i ServerVakt chatten denna chatt använder man om man ska kanske ha hjälp till något man ska bara använda den till Viktiga grejer. /revive - Gör så en person som är död vaknar upp igen denna ska man använda om någon dör av en bugg. /dv - Denna gör så att bilen som är närmast dig försvinner. /kick - kickar ut personen från servern /clearchatforall - Clearar chatten denna ska användas om t.ex någon skriver ooc i twitter eller blocket. /ooc - Detta skickar ut ett ooc meddelande till hela servern t.ex Dv:ar alla bilar på piren om 5 minuter. /svban Bannar personen i 60 minuter. Jag kan dessa eftersom jag kollade på när philip streamde förut och då använde han dessa kommandon.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad/Medlem på Unive Server.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag har blivit bannad 3 gånger, första bannen var att jag satt i min bil och då hoppade någon in i min bil utan att prata eller något så jag reportade och då råkade staffen banna fel id så denna ban var felaktig. Andra bannen var att jag körde cross och bärde en person medans jag körde, men jag bad om ursäkt och detta kommer aldrig hända igen. Den tredje vet jag ej vad jag gjorde jag åkte runt med min permobil och vart bannad i 60 minuter men ja tar bannen och kommer aldrig göra om de jag gjorde ändå om jag inte vet vad jag gjorde fel men tar emot de och lät mig av mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Just nu spelar jag inte på någon annan server än Unive Roleplay, jag tycker att Unive är den bästa servern och kommer alltid tycka det. Tack för mig. <3

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka