Accepterad Alex Lindelöv | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Lindelöv

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
4
Användarnamn: Alex Lindelöv

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Vickenynyberg/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vicke nyberg

Vad är ditt discord namn? Vicke_#3301

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2006

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Alex Lindelöv. Jag föddes i en liten by som heter horda uppe i Småland. Mina föräldrar kommer både från småland. Jag är 24 år. När jag är på bra humör och vaknat på rätt sida av sängen så kan ingen komma i min väg för att ändra mitt humör, då kan man bara ändra mitt humör genom att röra mina fina bilar. Mitt intresse är billar jag vill lära mig mer om alla billar och kunna allt om billar. Jag kommer aldrig sluta gillar billar. När jag var liten så dog min pappa när han körde skrot race därifrån fick jag mitt intresse för att jag gillade min pappa. Jag vill hjälpa folk med att få bättre bilar som inte går sönder så lätt och går snabbare.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli White listad eftersom att jag är bra på RP och jag kommer sprida denna servern till kompisar. Jag kommer att försöka få servern roligare och bättre. Jag har alltid velat köra på en bar server som funka bra och är rekommenderad att köra på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att min kompis Hasse Bäck har rekomenderat denna servern och sa att jag borde börja köra på den för att den är bra och rolig.

Hur många timmar har du på FiveM? 8,6 timmar

Hur hittade du Multistaden? Genom att min kompis Hasse Bäck berättade om servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad på någon annan server. Eller om ni räknar med att nån har bannat en hel server så ja.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelade på en annan server som heter Skåne RP

Senast ändrad:
utveckla på frågorna Berätta om din karaktär försök få med vart han är född och vart han kommer ifrån och utveckla på dem hära frågorna Varför ska just du bli whitelistad? och Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka