Nekad Alex Lindelöv | Chef-jobb ansökan [GUZZ54]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Lindelöv

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Victor Nyberg

Vad heter du på discord? Vicke#3301

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 60 Timmar, de må vara få men mina kunskaper är goda.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är en väldigt dedikerad och motiverad person som älskar bilar. Jag är även en väldigt social person som gillar att vara trevlig till alla. Jag kommer sträva efter att få de bästa omdömen för firman så att vårt omdöme blir bättre än de andra firmor eftersom de flesta i nuläget hatar Mekonomen men jag vill ändra på det. Mekonomen ska ses som ett trevligt och professionellt ställe. Min RP nivå kommer vara vara väldigt hög och seriös eftersom chefen på ett yrke måste vara bra för att sina anställda ska kunna bli ännu bättre och utveckla deras egna RP. Allting som har med firman att göra kommer jag göra 110% för att utveckla det till det bästa. När det kommer till mina anställda kommer jag ge dem all min respekt och tillit så länge de ger det tillbaka, jag kommer ge de som arbetar bra förmåner för deras bra arbete eftersom glada anställda lika med bra omsättning. Om någon gör fel så kommer jag ha bra respekt för att de kanske är nya så att jag kommer med mitt allt lära de så att de kan känna sig som hemma och inte vara nervösa inför deras arbete. Jag är en person som gillar att ge folk andra chanser därav ifall någon gör fel så kommer jag ändå ge dem en till chans men om de inte verkar lära sig så kommer åtgärders tas eftersom jag kan inte ha anställda som inte är villiga att lära sig. Ända tills jag dör så kommer jag göra Mekonomen till ett bättre ställe.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt goda erfarenheter inom yrket eftersom jag själv har jobbat där och har lärt mig extremt mycket och känner mig för en större uppgift, utveckla Mekonomen till den trevligaste och bästa verkstaden i staden. Min kunnighet räcker väl för att utveckla extraordinära arbetare som är väldigt duktiga för att göra Mekonomen mer professionellt.

Berskiv din karaktär? Victor Johansson urspringer sig ifrån Sverige och har levt där hela sitt liv. Sedan liten har han alltid haft en passion för bilar och har alltid älskat att pyssla med bilar. När han blev lite äldre så blev det mer seriöst med bilarna och han arbetade nära med sin far för att lära sig mer om att laga och underhålla bilar för att eventuellt börja jobba på Mekonomen vilket han verkligen älskade. Hans drömjobb kom till ett slut när hans kusin dog vilket verkligen satte ett stopp för hans utveckling och det tog ett litet tag för honom att återhämta sig och har nu sökt till chefspositionen på Mekonomen eftersom han verkligen älskade sitt jobb och vill numera utveckla det eftersom han har hört att de förra chefer har inte varit så duktiga och vill göra ett så mycket bättre jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? Min aktivitet på dagarna
Måndag: 11-00
Tisdag: 11-00
Onsdag: 11-00
Torsdag: 11-00
Fredag: 11-01
Lördag: 11-02
Söndag: 11-02

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Unive är som mitt hem och jag skulle aldrig kunna svika servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag hade aldrig kunnat spela på en annan server.

Har du läst våra Regler? Definitivt.

+Rep känner personen och han hade lätt kunnat göra ett utmärkt arbete

+Rep Känner personen och han kommer garanterat göra ett bra jobb

Nekad Utveckla mer på samtliga frågor, du är välkommen att söka in till chefsyrket igen! :)

MVH GUZZ#7387

Helper

Jobb Ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka