Accepterad Alex Kristensen | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Kristensen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? alexspelar1

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex H 25år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär Alex är född och uppvuxen i Skåne tillsammans med sin pappa. Hans största dröm har alltid varit att bli polis. Han vill bidra till ordning och reda i samhället samt känna att han gör något bra och meningsfullt för andra. Drömmen om att bli polis har funnits sedan han var liten. En stor inspiration är att både hans pappa, farfar och morfar har arbetat eller arbetar som poliser.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vill bara ha en bra tid på servern ha roliga scenarios med främlingar men också med vänner vill ha roligt och ha en bra miljö ska göra de bästa av mig själv och få andra att trivas men också ha roligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter de andra spelarna också vinna i scenarios inte bara du själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag råkade bryta mot reglerna en gång då ja körde över en person ja lärde mig där efter att vara mer försiktig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får intte döda utan anledning man får inte springa om man blir kidnappad

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka