Accepterad Alex Hardo | Whitelist ansökning /BigA

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

SyrianeN

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198066144398/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Alex Hardo #2937

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mehmed abdi han är mörkhyad 200 cm lång han är dum ibland han är gränslös han gillar att vara med kompisar han är snäll när det väl behövs att vara snäll han är snabbtänkt tillexempel när han behöver pengar han gillar tjejer han gillar att hänga med vänner han gillar att äta mat vara på restaurang vara på café han har pluggat som polis men han hoppa av eftersom han insåg att han hatar de han är social gillar att spela golf,bowling och mycket mer han gillar att skriva med kompisar han var ihop med en tjej men han gjorde slut för hon var otrogen

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker denna server har bra rp jag kommer göra rp:en bättre jag kommer inte fear rpa combatlogga failrp som vissa gör och jag är bra att rpa

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker den här servern är rolig rpa är jätte bra och rolig scenariona är bra

Hur många timmar har du på FiveM? 700 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag såg den på server list och tänkte shit vad många som är inne där och jag hade hört att den är känd så jag testa den servern och den är jätte bra

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har varit bannad här men jag blev fel bannad och nej har inte blivit bannad på andra servrar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka