Inaktuell Alex Hardo | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

• Trådskapare Trådskapare SyrianeN
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

SyrianeN

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198066144398/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Vart gick dom#2937

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mehmed Abdi Han är uppvuxen i somalia han är mörkhyad 200 cm lång han är dum ibland han är gränslös han gillar att vara med kompisar han är snäll när det väl behövs att vara snäll han är snabbtänkt tillexempel när han behöver pengar han gillar tjejer han gillar att hänga med vänner han gillar att äta mat vara på restaurang vara på café han har pluggat som polis men han hoppa av eftersom han insåg att han hatar de han är social gillar att spela golf,bowling och mycket mer han gillar att skriva med kompisar han var ihop med en tjej men han gjorde slut för hon var otrogen Mehmeds föräldrar spenderade jätte mycket pengar och tid på mehmed för de ville att han skulle må bra hans pappa och mamma ägde ett stort företag som gick i konkurs efterrsom de tog för mycket pengar därifrån för att göra roliga saker till mehmed då hände en tråkig sak hans mamma och pappas företag gick i konkurs och det förändra mehmeds liv han fick inte de sakerna han ville då började mehmed hänga med folka som han inte borde vara med då började han sälja knark köap onödiga saker till slut blev mehmed utkastad från hans hus eftersom han kommer hem sent på kvällar luktar rök knark då sökte mehmeds förädrar igenom hans rum och vad han hade i väska de hittade knark, cigaretter och en pistol då blev han utskickad från huset och då började det jobbiga han var tvungen att tigga jobba alla dagar i veckan men då hände det en ska där mehmed inte trodde sina ögon han blev miljonät och jobbade med bissnis och han köpte klockor bilar inget kunde stoppa han och där är mehmeds historia slut.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker det är sjuka scenarion och jag vill gärna vara med i de scenarionerna och jag tycker jag är bra på rp jag kan alla grund regler inom fivem roleplay jag tror jag kommer göra rp nivån bättre på multistaden jag kommer inte springa runt och döda folk och jag är en person som kan utvecklas och har väldit mycket kunskap inom rp

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat på denna servern i några veckor för att bara testa efter att ha spelat på en engelsk server. Första dagen jag börja spela fastnade jag för det och jag är mycket imponerad av det jobbet ni har gjort i servern. Tycker också att de flesta respekterar varandra och spelar bra rp. Så det hade varit roligt att bli whitelistad.

Hur hittade du Unive? Jag såg den på server list och tänkte shit vad många som är inne där och jag hade hört att den är känd så jag testa den servern och den är jätte bra och jag har hört att det är sjuka scenarion

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har ett mål i rollspel bli bättre göra den realistikare bli bättre på rp jag vill göra sjuka scenarion för polisen och inte bara döda jag vill att alla ska tycka det är roligt att ha scenarion med mig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, det gör jag inte jag fokuserar bara på multistaden eftersom det är skit bra rp

Stänger efter 6 dagar. Ingen synlighet på discord! Nekad // Öggle.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka