Nekad Alex Hardo | Ban överklagan (Loco)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

S

SyrianeN

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198066144398/

Ditt Hex-ID: 1100001064f948e

Vad är din discord tagg? SyrianeN#5135

Vem var det som bannade dig? Loco

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://gyazo.com/a556ad1a103249e07e5103ca04de65ee

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig eftersom jag körde in i ett träd utan att jag rpade på skadorna. Men vilket som hände var att jag körde på en helt vanlig väg inga personer var där och så frös jag helt plötsligt i ca 3 sekunder jag visste unte hur snabbt jag körde så det gick inte att rpa på det eftersom jag inte vet hur jag ska agera på det på hur snabbt jag körde in. På Locos klipp så såg man själv att han också frös i ca 3 sekunder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är så att jag kör på en väg själv absplut ingen är där så frös jag helt plötsligt i ca 3 sekunder återigen. Jag vet inte hur snabbt jag körde och på staffens klipp så såg man själv att han också frös.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja men både nej Han kunde inte veta att jag frös men jag kör rakt på vägen så byter bilen riktning det är uppenbart enligt img att jag också frös.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad massa gånger när jag varit icke medlem och inte visste reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nja asså jag hade inte kunnat göra så mycket eftersom jag inte kan rpa på skadorna om jag inte vet hur jag ska agera när jag krockar och fryser

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att rpa på skadorna hur som helst och t.ex skriva ooc ifall nåt sånt händer så ifall nån staff speccar så tänker ahn "aa han frös"

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka