Nekad Alex Hardo | Ban överklagan [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

SyrianeN

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198066144398/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: NitrozMan

Vad är din discord tagg? Alex.H#2937

Vem var det som bannade dig? SverigeeDemokrat

Hur lång tid var din ban? 3 dagar 18 timmar 37 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Fear RP ~SverigeeDemokrat. Återstår: 3 dagar 18 timmar 37 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag var med några kriminella vi skulle chilla och de har krig med nåt gäng jag satt i min bil de kom rikta pistol så då körde jag ifrån det gjorde mina vänner också ig då är anledningen för jag åkte ifrån och inte stanna och väna efter mitt liv och det är vad jag tror varför staffsen bannade mig för fear rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med några kriminella vi skulle chilla och de har krig med nåt gäng jag satt i min bil de kom rikta pistol så då körde jag ifrån i full fart och råka köra på en som sikta pistol på mig det gjorde mina vänner också ig då är anledningen för jag åkte ifrån och inte stanna det var det som hände exakt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker inte det men det brukar vara i alla seriösa servrar asså nu menar jag jätte seriösa att man får köra ifrån i full fart om nån tillexempel siktar pistol.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första var typ suntförnuft jag sparkade på nån som var redan medvetslös andra var typ felaktig jag skulle skriva report att jag vart rdmad så råkade jag skriva twitter och den trdje är den här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde stanna gått ut från min bil och börja väna för mitt liv och göra det de säger och inte bara köra ifrån i fullfart.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100 procent jag har lärt mig att man inte ska köra ifrån om man sitter i en bil och nån riktar pistol mot dig och jag läste reglerna typ 3-4 gånger efter det hände.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka