Accepterad Alex Hansen | Medlem ansökning[The Rock]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Hansen

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198998845899/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer Hansen

Vad är ditt discord namn? Wilmer#6959

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min primära karaktär heter Alex Hansen , Alex är en kille på 20 år som studerade ekonomi juridik under sin gymnasiala utbildning. Alex har alltid varit väldigt intresserad av Rättsväsendet i alla dess former men grundtanken har egentligen alltid varit att bli polis i framtiden. Alex har endast en familjemedlem kvar i sin värld, Detta är brorsan Vilgot Hansen. Vilgot och Alex blev av med sina föräldrar i en trafikolycka.

Pappan Sven var en högt uppsatt polis i staden de tidigare bodde i. Detta har gjort att Alex vill göra allt i sin makt för att hedra pappans arbete och ta efter i pappans spår då Sven var en enorm förebild för Alex. Nu har Alex flyttat till en ny stad efter gymnasiet för att jaga sin dröm om poliskåren. Alex har redan sen barnsben varit lite av en "Moralpolis" när andra barn busknackade var han och berättade vilka de va, när andra barn ville spela fotboll ville han bli domare för att se till att alla sköter sig enligt reglerna och när andra ungdomar var ute med trimmade mopeder på kvällarna så var Alex med på sin cykel och såg till att kompisarna åtminstone använda sig av bältet. Alex är extremt intresserad av lagar och regler och på fritiden gillar han även att hänga på sjukhuset eller liknande för att höra lite om vad som händer i staden så att han har koll.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en kille som inte spelat överdrivet mycket RP men som älskar det fullständigt och gärna vill utveckla mitt RP och hjälpa andra att utveckla sitt RP på vägen. Då jag jobbar skift IRL så har jag mycket tid på kvällarna varannan vecka och förmiddagarna de andra veckorna att döda tid på. Detta kommer göra att jag är ganska aktiv på servern. Jag är en seriös kille som vill vara en del av att utveckla denna servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ag har spelat tidigare då detta var "Multistaden RP" I ärlighetens namn var inte servern jättevass då men jag ser ett stort driv hos alla involverade på servern och ser att det hänt mycket positivt som utvecklat servern i en riktning jag vill hänga med på.Känns som att man agerar på denna server och verkligen vill och försöker att utveckla den till något stort. Det är en resa jag inte vill missa. Man hör mer och mer bra om servern hela tiden och nu när jag börjat spela på den igen så förstår jag verkligen varför.

Hur hittade du Unive? Som sagt spelade jag innan så var redan med i Discorden och liknande sedan innan. Men på senaste tiden har jag sett mer och mer av UNIVE komma upp både på youtube och Twitch vilket är positivt då det bygger en bra "Hype" och publicitet för servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mitt RP och vill ta en lite större roll på servern som exempelvis polis där man kan agera och genom sitt RP utveckla servern och hjälpa poliskåren att utvecklas och bygga en mer och mer seriös kår där man verkligen bygger upp servern. För enligt mig så är polis/brandkår/sjukvård/mekonomen en extremt viktig del av RP som bygger upp resterande del av servern. Om dessa organ funkar bra så ger det förutsättningar för resterande del av servern att bli mer seriös och att RP på ett bra och utvecklande sätt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som jag sagt innan vill jag vara med och utveckla denna servern genom mitt RP. Målet egentligen med speciellt denna karaktär är att bli just polis och hjälpa till att ta kåren. ramåt. sen i framtiden vill jag även skapa andra karaktärer där det kanske brister på servern. Exempelvis om det finns väldigt få bilhandlare så hjälper jag gärna till genom att skapa en karaktär som är bilhandlare för att servern ska gå runt och alla ska kunna RP:a och inte bara exempelvis stå och vänta på att få köpa en bil.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelade lite på SKRP nyligen där jag har aktiv WL men jag känner inte att detta är en server som har ambitioner och driv att utvecklas och det är därför jag söker mig till denna server istället

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Din whitelist ansökan har godkänts Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka