Accepterad Alex-Goggle | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1ndgren - Goggle

Aktiv Medlem
Meddelanden
823
Reaction score
57
Användarnamn: Alex-Goggle

Länk till din steam profil: Alex-Goggle

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Alex-Goggle

Vad är din discord tagg? [B18] - Alex - goggle#1337

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: Innehav av båtar utav meddelande till staffs

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att bana mig för att

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade lite med mina allianser för att det var en massa gäng som raidade dm och då kom alla allianser och hjälpde dm. Sen säger dem att Erik Larsson hade blivit permanent avstängt för att han hade båtar, då tänker jag att jag hoppar support och förvarnar att jag hade båtar så jag skulle kunna förhindra att sånt här inte förekommer. Sen säger staffen att jag ska fortfätta med rpandet och vänta tills dem har tid att ta bort min båt men då blir jag istället avstängd, det är även därför jag blir sur. Jag blir sur på att visa staffs inte kan göra sitt jobb också åker spelarna på banen istället för att det händer åtgärder mot den staffen som gör fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att jag redan hade förvarnat staffs att jag hade båtar men det kan ju inte staffen som bana mig veta om man inte har informerats om denna information. Jag tycker inte att han som banat mig har gjort fel utan snarare stafen som inte har informerat resten av staff teamat om denna informationen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått två felaktiga bans och då plus denna. Jag har lärt mig av alla bans och det kan man se på det sättet att jag inte blivit banad på 2-3 månader

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat förvarna staffs tidigare så detta inte skulle hända, hade jag gjort det så hade jag inte fått ban då en staff hade kunnat ta bort båtarna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Tycker det är tråkigt att man själv åker på en ban när det är staffen som jag satt i support med som gjorde detta till ett problem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka