Accepterad Alex-Goggle | Ansök till whitelist ansvarig [Martin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1ndgren - Goggle

Aktiv Medlem
Meddelanden
823
Reaction score
57
Användarnamn: Alex-Goggle

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Hur gammal är du? 07-10-07

Vad heter du på discord? Alex - Goggle [Toggle]

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer att kolla whitelist ansökningar hela tiden eftersom jag är oftast inne på forumet hela dagarna. Mitt mål är att försöka förminska väntetiden på whitelist eftersom man inte kan göra så mycket som owhitelistad gem fört med White listade spelare på multisatden.

Hur aktiv är du i discorden? ja är ganska aktiv på discorden men är framförallt snabb på att svara dm och ta whitelist intervjuer eller ansökan.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli whitelist för att jag inte har så mycket att göra i nuläget har jag inte så mycket att göra så jag tänkte att det skulle vara en rolig och intressant grej att hålla på med för att det tar inte upp för mycket tid men det är fortfarande ett jobb att göra. Nu när jag inte är staff längre så vill jag fortfarande nå mitt mål och det var att hjälpa till med servern. Som whitelist ansvarig så hjälper man till nya spelare vilket är väldigt kul att hjälpa de med whitelist, regler och att tex byta kläder.

Jag tycker också att detta är ett roligt jobb att hjälpa till med servern på olika sätt men också att man får hjälpa nya spelare ska bli intressant. Mitt mål är att senare kunna göra en support ansökan när man har visat lite förtroende för de staff ansvariga vi har på servern.

Support verkar vara ett jobb som passar mig eftersom man fortfarande kan rpa medans man hjälper till med servern support ärende och små ärenden ingame så som om någon ska ha ett jobb eller behöver hjälp med något. Såklart så kommer alltid "staff ärende" gå före men man vill ju fortfarande kunna rpa medans man göra sådana ärenden. Det är nog största anledningen till att jag vill bli whitelist ansvarig och senare support, det verkar vara ett jobb som inte tar upp för mycket tid utan men ändå något att göra utanför rpandet.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? jag tror att det kan vara bra att få in någon med lite erfarenhet inom staff yrket så man fortfarande kan hjälpa till om någon har någon fråga eller liknande medans man tar en whitelist intervju eller whitelist ansökan.

Jag har även mycket tid med att kolla ansökan whitelist ansökan och ta whitelist intervjuer och det kan vara en stor fördel att ha någon med mycket tid eftersom personligen så tycker inte jag att det ska ta långt tid med att vänta på whitelist svar på värken intervju eller ansökan. Det är nog också därför man har infört whitelist ansvarig rollen för folk som inte heller är staffs. Jag tycker att det är en väldigt smart ide att göra för att då slipper staffsen ta whitelist intervjuer och whitelist ansökningar så kan de koncentrera sig på banöverklagan, /help, /report och support ärenden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte och har inte gjort sen jag startade att spela på denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka