Accepterad Alex Filipson | Medlem ansökning [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Filipson

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Sean

Vad är ditt discord namn? STYXZ#1274

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Alex filipson. Jag är upp växt i sverige och jag kommer från england. Jag var uppväxt i skåne i malmö och jag hade det jätte kul. Jag kommer från England och jag pratar bra engelska. Jag kan vara bra på olika saker och jag skulle helst vilja jobba på Mekonomen. Jag skulle vilja jobba som meko för att jag skulle vilja lära mig mer om bilar och för att hjälpa andra folk med att fixa bilar för jag tycker det är snällt att hjälpa andra folk när deras bilar är sönder. Jag vet själv hur det känns att man måste vänta eller att det är stängt för det inte finns så många personal. Därför skulle jag vilja jobba i Mekonomen. Jag skulle bli en marja lisa personal också för de6 burrukar inte finnas så många där. Jag vill alltid göra vad som helst för att skulle hjälpa någon om dom behöver vatten, mat eller om dom behöver fixa deras bil och jag försöker alltid och hjälpa folk till exempel om deras bil är sönder eller om dom behöver plåster. Det är ganska fint i skåne och det finns många roliga saker och jag när man har många kompisar och vara med dom till exempel å och bada på ett stort bad hus eller att åka till ett tivoli där man kan äta, chilla och åka karuseler.
Jag vill bidra till en rolig och unik scenario. Jag kommer att bidra med långa och roliga scen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra till en rolig och unik scenario. Jag kommer att bidra med långa och roliga scenario med en så hög Rp nivå som möjligt. Jag kommer också bidra att rapotera regel brott till staffs så det kan banna dom för att få bättre RP server som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel att man inte ska bryta mot reglerna bara för att vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som sa att det var kul och ville att jag skulle köra med honom. Jag hittade det också på sociala medier och jag tyckte det var kul så jag ville också testa spelet för jag tyckte det såg roligt ut. STYXZ

vidare till muntligt, lycka till
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka