Accepterad Alex Filipson | Chef-jobb ansökan (SC - Styling) [Alchemy] (godkänd intervju LKN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Filipson

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC styling

Vad heter du IRL? Sean

Vad heter du på discord? STR1C#1243

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär sen 2023 startade.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa fler som är mogna och som är väldigt aktiva samt jobbat väldigt effektivt. Jag kommer också göra våra kunder väldigt glada och så att dom känner sig trygga så att dom kommer tillbaka. Jag ska försöka med att anställa så bra folk som möjligt och så att vi kan vara aktiva och i tjänst när som helst. Jag kommer också fixa priserna så att det är rimligt så att mer folk kommer till SC styling och vill pimpa och fixa bilen. Jag ska försöka göra mitt bästa till mina kunder så att dom vill komma tillbaka igen. Jag kommer även också göra nya utbildningar hur man till exempel sätter på delarna till dom nya Prov - Anställda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt bra erfarnheter. Dom är att jag har varit chef på mekonomen. Jag har varit Bitr Chef på AutpExperten. Jag har varit bitr chef på malmkvist och jag har varit erfaren hos Marja Lisas.

Hur ofta kommer du vara inne? MÅNDAG: 15:20 - 20:30
TISDAG: 15:20 - 17:40 på grund av träning
ONSDAG: 14:50 - 20:30
TORSDAG: 14:20 - 17:40 på grund av träning
FREDAG: 15:20 - 02:00 eller längre
LÖRDAG: 09:50 - 03:00 eller mindre
SÖNDAG: 09:50 - 19:00 kanske lite mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja varför inte de finns ju fler möjligheter.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej och skulle heller aldrig.

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst alla och kan alla.

Godkänd efter intervju
Grattis till chef positionen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka