- Meddelanden
- 123
- Reaction score
- 7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vill ansöka till Mekonomen.
Vad heter du IRL? Sean
Vad heter du på discord? 2023 STYXZ.#1274
Hur gammal är du? 12 år fyller 13
Hur länge har du spelat på Unive? Drygt 6 månader.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa bra, tevliga och mogna så att mekonomen kaj bli till ett bättre ställe för det brukar inte vara öppet så ofta dessa dagarna. Jag kommer anställa mer folk så att vi kan tjäna mycket av pengar så att vi kan höja deras lön och så att dom vilol jobba hos oss vid mekonomen. Jag kommer ha många fler utbildningar så att våra anställda kan komma högre upp.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på AutoExperten innan och jag har varit P/A i AutoExperten. Jag har också jobbat på Mekonomen där jag har varit Erfaren. Jag har också jobbat på Marja-Lisa där jag var anställd.
Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 2-4 timmar.
Tisdag 1-2 timmar på grund av träning.
Onsdag 2-3 timmar.
Torsdag 1-2 timmar på grund av träning.
Fredag - 4-6 timmar
Lördag - 5-7 timmar
Söndag - 2-3 timmar.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja själv klart skulle jag fortsätta varför inte liksom det finns ju också andra möjligheter.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej aldrig att jag skulle spela en annan server ändå om jag är bannad.
Har du läst våra Regler? Ja, självklart har jag läst alla Regler.
Vad heter du IRL? Sean
Vad heter du på discord? 2023 STYXZ.#1274
Hur gammal är du? 12 år fyller 13
Hur länge har du spelat på Unive? Drygt 6 månader.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer anställa bra, tevliga och mogna så att mekonomen kaj bli till ett bättre ställe för det brukar inte vara öppet så ofta dessa dagarna. Jag kommer anställa mer folk så att vi kan tjäna mycket av pengar så att vi kan höja deras lön och så att dom vilol jobba hos oss vid mekonomen. Jag kommer ha många fler utbildningar så att våra anställda kan komma högre upp.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på AutoExperten innan och jag har varit P/A i AutoExperten. Jag har också jobbat på Mekonomen där jag har varit Erfaren. Jag har också jobbat på Marja-Lisa där jag var anställd.
Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 2-4 timmar.
Tisdag 1-2 timmar på grund av träning.
Onsdag 2-3 timmar.
Torsdag 1-2 timmar på grund av träning.
Fredag - 4-6 timmar
Lördag - 5-7 timmar
Söndag - 2-3 timmar.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja själv klart skulle jag fortsätta varför inte liksom det finns ju också andra möjligheter.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej aldrig att jag skulle spela en annan server ändå om jag är bannad.
Har du läst våra Regler? Ja, självklart har jag läst alla Regler.
Senast ändrad: