Nekad Alex Filipson | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alex Filipson

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vill ansöka till Mekonomen.

Vad heter du IRL? sean

Vad heter du på discord? 2023 STYXZ.#1274

Hur gammal är du? 12

Hur länge har du spelat på Unive? i drygt 6 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Anställa fler folk och göra Mekonomen till en bättre och trevligare plats genom att vara trevlig mot kunderna och göra så att dom känner sig välkommna så att dom känner sig trygga och så att dom kommer tillbaka igen. Jag kommer också antälla fler och mogna personer som kan hantera sitt jobb bra och att dom är aktiva mycket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just nu så är jag Bitr Chef på AutoExperten men för 3 dagar sen ungefär så var jag bitr chef på mekonomen man fattar att jag jobbar bra för att jag bytte jobb för 3 dagar sen och jag har jobbat så hårt att jag redan är bitr chef. Men som sagt jag var Bitr Chef på Mekonomen för några dagar sen för jag tyckte att vår chef inte va så bra men nu har han slutat och jag ansöker som Chef nu.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv och jobba minst 2 till 5 timmar per dag och på helger unefätr 6 till 8 timmar om jag inte ska spela match. BTW går på fotboll.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag skulle jag de eftersom det kommer nya chanser att ansöka som chef till mekonomen eller andra Jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej och jag skulle aldrig gjort de heller oavsett om jag hade varit bannad eller inte.

Har du läst våra Regler? Ja såklart att jag har läst alla regler.

Tillbaka