Nekad Alex Eklund | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

izzy

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 1 Oktober 2004

Vad heter du på discord? izzy1#3379

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 300+

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-5

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 3

Hur många timmar har du på FiveM? 300+

Vad heter du? Alex Eklund

Hur gammal är du? 28år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? För jag vill hjälpa denna stad och samhälle. Jag vill göra denna stad till en säkrare plats och bättre för alla. Jag vill också bli polis för jag har velat varit det sedan jag var liten. jag har också varit det på andra städer.

Varför ska just du bli anställd? för jag vill bli polis för att hjälpa folk och göra denna stad säkrare och jag har erfarenheter, jag har läst juridik och lite psykologi. Jag har också alla körkort som man kan ta. Jag tycker också att ni ska anställa för jag har dom fysiska kraven för det.

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) Minna svagheter är att min kondition inte är på topp. Men mina styrkor är att jag tränar extremt mycket och att är extremt stresstålig. Jag har också HLR-utbildning och kan det.

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Ja Jag har varit det på andra städer och Jag har läst juridik och tagit många tester och sånt Jag har också en kusin som har berättar hur det och vad man ska tänka på.

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Först så kontaktar jag min kollega i komradion och säger vad som har hänt sen så sätter jag på mina serenor och kör efter dom så dom stannar på sidan sen så går jag fram till dom och frågar vet du varför jag har stannat dig och han kanske säger nej sen så säger jag till han att kan körde i typ 200km/h och sen så frågar jag om körkortet och han säger nej sen så ber jag han att kliva ur bilen sen så aresterar jag han.och söker igenom han

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Först så säger jag på komradion en Lamborghini på motorvägen på väg norr ut och sen så ger jag minna kollegor reg plåten efter det så säger jag till sjukhuset genom komradion att jag har en skott skadad polis och är på väg till sjukhuset med han.

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? När jag är framme på plats så gör jag som min kollega säger eftersom han är högre befall än mig och jag sparar runt området så inga andra blir skadade sen så säger vi att vi är på plats.

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? Först så tar vi ut våra tazers och säger att han ska stanna om han inte gör det så tezar vi han och går fram och tar kniven så han inte längre kan skada sen så lägre vi handfängsel.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Det är att man ska använda radion på rätt sät t.ex snacka skit eller någon sånt så inte viktigt information inte hörs

Vad betyder våldstrappan? Det är vad ofta gör att dina kollegor blir orättvist bedömda. och man ska använda rätt sorts våld beroende på situation.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka