D
Deleted member 21252
Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @Suzie Q's Exlusive Cars
Vad heter du IRL? Alex
Vad heter du på discord? Mekke#1218
Hur gammal är du? 15 år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer anställa många nyt folk och ha öppet mycket kommer även försöka ha alla billar i lager såman bara kan köpa bilar och sen kommer jag även gör så att d et går snabbt att köpa bilar för junderna.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har många erfernheter som tillxempel att jag vet många bil märken och kan svara p+å många frågor jag vet även hur hella sostemet fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? ungeför 3 timmar på var dagar och 6 timmar på hejer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absulut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Alex
Vad heter du på discord? Mekke#1218
Hur gammal är du? 15 år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer anställa många nyt folk och ha öppet mycket kommer även försöka ha alla billar i lager såman bara kan köpa bilar och sen kommer jag även gör så att d et går snabbt att köpa bilar för junderna.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har många erfernheter som tillxempel att jag vet många bil märken och kan svara p+å många frågor jag vet även hur hella sostemet fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? ungeför 3 timmar på var dagar och 6 timmar på hejer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absulut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja