Accepterad Alex | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex

Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
5
Ditt discord namn: alexzxxk

Ditt Hex-ID: 1100001459e5911

Vad för typ av beslut gäller det? Milt suntförnuft

Vem/vilka tog beslutet? oliessn

Varför tror du själv att beslutet togs? Om jag ska vara ärlig så vet jag inte ens varför då det jag gjorde inte bryter mot någon regel alls.

Hur är beslutet felaktigt? Jag fick bann för mild suntförnuft för att en cross väljer att inte vara social och sticker från ett helt vanligt trafikstopp, Denna personen som sticker har inte något ALLS som är olagligt men ändå väljer att inte vara social och sticka. En polisjakt som varar i typ 7-8 minuter och sedan uppe vid en bro börjar min bil att ryka och jag åker då framför honom för att få stopp på han, Och då kan jag inte heller säga om det har o göra med att bilen ryker eller om jag bromsar för på beviset ser man inga bromsljus eller så. Det som hände är något som skall tas ingame möjligtvis en SU Anmälan och ingen bann, Därför ser jag detta som ett felaktigt beslut då detta inte kan läggas under en kategori enligt reglerna som finns på denna server.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Beviset har staffsen. Men jag hoppas att någon mod+ kan kolla på detta ärendet och bedömma då jag tycker det är totalt fel, Något som bör tas ingame och INTE resultera i en bann.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka